نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. دى 1398 - 19:42
شهابی فر:یک روز در عراق و در تکریت بودیم که از سردار دستوراتی بگیریم و بعد سردار با یک موتور آمد و خیلی هم سر و صورتشان خاکی بودند و به ایشان عرض کردم که سردار تو می دانی که اگر شهید بشوی تمام جهان اسلام به عزا می نشینند و حیف است که توسط این اشرارپلید به شهادت برسی که درادامه وقتی که شنیدند فقط لبخندی زدند و سکوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار عوض شهابی فر از همرزمان شهید سلیمانی در مراسم اشک قشقایی ها در سوگ سردار دلها  که در مسجد امام سجاد علیه السلام گچساران برگزار شد،با اشاره به سیلی سخت سپاه پاسداران به آمریکایی ها گفت:امروز در نیمه های شب وقتی خفاشان کثیف در لانه هایشان در خواب بودند ،مورد هجوم موشک های نقطه زن سپاه پاسداران قرار گرفتند و دنیای استکبار هم به خود لرزید .

وی افزود:بسیاری از سربازان آمریکایی در پایگاه هوایی" عین الاسد" به هلاکت رسیدند و خیلی ها نیز شاهد سیلی محکم فرزندان این انقلاب به دشمنان بودند که موجب خوشحالی و شادمانی ملت بزرگ ایران ، جهان اسلام و مردم آزادی خواه جهان شد.

شهابی فردرادامه تصریح کرد:بسیاری از کشورها از قدرت و اقتدار ایران اسلامی خوشحال شدند و این به برکت خون سردار سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی است،اینها نشانه قدرت و عظمت الهی و به حق بودن این نظام مقدس است که چنین فرزندان برومندی پا به عرصه زمین بگذارند و حامی مستضعفین و مظلومین عالم باشند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: آن عواملی که سردار سلیمانی را به آن عظمت رسانید حاصل زحمت هایی بود که سردار سلیمانی در جهت رضای خداوند انجام داد و درمیدان عمل مجاهدت کرد و نیز تبعیت محض از امر ولایت داشت ،این روزها مردم خود جوش مراسماتی در سراسر عالم برای این مرد بزرگ برگزار می کنند که این اعمال در پیشگاه خداوند دارای اجر و عزت است.

وی تصریح کرد: اعمال نیک ، خدا پرستی ، توسل به ائمه اطهارعلیهم السلام ، خدمت به مردم و درکنار مردم بودن از ویژگی های حاج قاسم بود که  باعث می شود تا ملت ایران و همه مجاهدین در سراسر عالم به طور منسجم علیه استکبار جهانی شعار بدهند و درادامه نیزاین پیروزی های بزرگ هم بوجود می آید.

شهابی فرتصریح کرد:سردار سلیمانی یک سرمایه ملی و یک خدمتگزار بود،یک روز در جبهه های غرب ،جنوب و دفاع مقدس ایستادگی کرد و یک روز هم در مقابل همه تکفیری های عالم در بیرون از مرزهای ایران اسلامی ایستادگی و سردار سلیمانی نه فقط یک چهره نظامی بودبلکه یک دیپلمات تاثیر گذار برای کل جهان اسلام بود.

وی افزود:قدرت و هیمنه روسیه در نبرد با داعش هم به پشتوانه وجود سردار سلیمانی بود و امروز برکت خون سردار سلیمانی همه مرزبندی ها را در هم شکست،بنابراین هدف استکبار مشخص است و استکبار مرز شناسی ، اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد و این ملت بزرگ را می شناسد ملتی که بخاطر سرباز ولایت چنین بدرقه عظیمی با سردار رشید اسلام داشتند.

شهابی فر در ادامه تصریح کرد:برخی ها در آن زمان به بنده زخم زبان می زدند که چرا به سوریه و عراق می روید؟،اما امروز خون پاک شهید سلیمانی همه را بیدار کرد ؛ مگر شما ناظر نبودید بعد از شکست داعش،داعش در مجلس شورای اسلامی چه جنایتی انجام داد؟و خیلی از برنامه های  داعش در داخل کشور توسط فرزندان تیزبین این مملکت و سربازان گمنام امام زمان (عج) نقش برآب شد.

همرزم شهید سلیمانی اظهارکرد: پس از بیداری اسلامی درمنطقه،استکبار جهانی به فکر افتاد و با تشکیل داعش و علم کردن البغدادی بدنبال تصرف منطقه و نابودی جهان اسلام بود که جنابت های بی شماری را در منطقه از داعش شاهد بودیم.

وی اظهارکرد:سردار سلیمانی در جهان اسلام کارهای بزرگی کردند و به همین خاطر بود که دشمن از ایشان این همه کینه به دل داشت که این سردار عزیز را اینگونه ترور کردند،داعشی که بیشتر مناطق حساس سوریه و عراق را به تصرفشان درآورده بودند و حتی کاخ ریاست جمهوری اسد زیر آتش خمپاره 80قرار داشت و زمانی که سران سوریه به پایان خط رسیده بودند سردار سلیمانی پیرو دستورات حضرت آقا به سوری ها پیشنهاد مقاومت و ایستادگی با تشکیل بسیج مردمی را دادند که کارساز شد.

همرزم شهید سلیمانی درادامه افزود: امروز رئیس جمهور آمریکا با این همه هزینه ای که در این منطقه خرج کرده است شبانه و مخفیانه به منطقه می آید و شبانه هم می رود و بامداد امروز نیز همان پایگایی که ترامپ شبانه به آنجا می آمد توسط سپاه پاسداران هدف موشک قرار گرفت.

وی گفت:سردار سلیمانی  به نوعی همه عملیات ها در سوریه و عراق را فرماندهی می کردند و بنده نیز در کنار این شهید والا مقام در بسیاری از عملیات های هم حضور داشتم و در همان شب ها و روزهای سخت ،سردار سلیمانی خود شخصا در خاک ریز اول و سنگر اول می ایستاد و دشمن را نظاره می کرد و آتش توپخانه و ادوات و نیروها را هدایت می کردند.

شهابی فرتصریح کرد:یک روز در عراق  و در تکریت بودیم که از سردار دستوراتی بگیرم و بعد سردار با یک موتور آمد و خیلی هم لباس ها و سر و صورتشان خاکی بودند و به ایشان عرض کردم که سردار تو می دانی که اگر شهید بشوی تمام جهان اسلام به عزا می نشینند و حیف است که توسط این اشرار پلید به شهادت برسی که درادامه وقتی که شنیدند فقط لبخندی زدند و سکوت کردند.

وی افزود:بعضا سردار بیان می کردند که هواپیمای آواکس دشمن مرتبا وی را درمنطقه رصد می کنند، دشمن در طول این چندین سال بدنبال این بودند که سردار سلیمانی را از سر راه اهداف شومشان بردارنداما امروز می بینیم که خون سردار سلیمانی باز دشمن را مستاصل و گیج کرده است.

شهابی فردرادامه گفت:ما خواهان جنگ نیستیم اما اگر حضرت آقا فرمان دهند که فرمان آقا عاشورایی است همان روز فاتحه دشمن را باید خواند،دشمن نمی داند که با ترور سردارسلیمانی هزاران هزاران سلیمانی بین این ملت بزرگ ظهور و بروز خواهد کرد و  این ادعا را دارند که همه سردار سلیمانی هستند.

همرزم شهید سلیمانی درادامه اظهارکرد:سردار سلیمانی از جنس مردم بود ،امروز بیداری اسلامی در میان امت اسلام موج می زند،سردار سلیمانی هنوز به خاک سپرده نشده بودند که بامداد بخشی از انتقامش گرفته شد و خسارت شدیدی به آمریکایی ها وارد شد و سران آمریکایی ،رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه به وحشت افتاده اند.

شهابی فردرادامه تصریح کرد:تا زمانی که مطیع امر ولایت باشیم می توانیم در مقابل مشکلات و تهاجم دشمنان به خوبی مقاومت و ایستادگی کنیم، در طول 8سال دفاع مقدس دشمن دست پر آمد و دست خالی برگشت و دشمن نیز در سوریه ،لبنان و غزه دست پر آمد و باز هم خالی برگشت.

وی تصریح کرد:دشمن این همه دلارهای سعودی را در منطقه برباد داد و دست خالی هم برگشتند و 40سال است که آمریکایی ها در هر حربه ای علیه انقلاب اسلامی با شکست صحنه را ترک کرده اند.

همرزم شهید سلیمانی درادامه اظهارکرد:آمریکایی ها بدانند که همچنان کور خواندند و سردار قاآنی فرمانده جدید سپاه قدس همان سردار سلیمانی است و سردار قاآنی سالها درکنار سردار سلیمانی بودند و خدمات بسیاری در منطقه نیز انجام داده است ،وی فردی بسیار مخلص و ولایتمدار است و دشمنان بدانند که هر پرچمی که از دست سرداری بیافتند سردار دیگری آن را به دست خواهد گرفت.

شهابی فر درادامه افزود:مردم عزیز آگاه باشید و شکرگزار و بدانید که این سیلی اول بود و تازه فرزندان شما در سپاه پاسداران آستین انتقام بالا زده اند و در آینده اگر آمریکا کوچکترین فضولی کند ضربات ما نیز محکمتر خواهد بود.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها