نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. مهر 1398 - 22:05
سردار نوعی اقدم:با صراحت می گویم که هیچ اعتقادی به اصولگرایان راست و اصلاحطلبان چپ هم ندارند ،چرا که معتقدم هیچ کدام گُلی برای این ملت نکاشتند و مردم را خسته کردند ،جمع کنیداین بازی ها را چرا که این مردم خدمتگذار تحت امر ولایت می خواهند، وحدت ،خدمت و تحت امر ولایت بودن مهم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب سلام الله علیها در یادواره شهدای روستای اسلام آباد گچساران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان، گفت: ۶ سال با مردم این استان زندگی کردم و از مردم این استان عشق ،وفاداری ،دلدادگی و عاشق اهل بیت علهم السلام بودن را آموختم و همواره خاطرات خوبی با این عزیزان در تیپ ۴۸فتح داشته‌ام.

وی ادامه داد:همه موظف هستیم که قدردان مردم باشیم و مردم در این نظام ولی نعمتند، مردم ارباب هستند و ما خدمتگذار مردمیم؛همه آنها که در سرنوشت مردم تدبیر ، برنامه ریزی و خدمت می کنند به نوعی نوکر مردم هستند ،چرا که حضرت امام راحل فرمودند که به من خدمتگذار بگویید که در بیانی دیگر همان نوکر مردم بودن است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب سلام الله علیها تصریح کرد: همه ما از جیبب این مردم داریم ارتزاق می کنیم و آن که باید مورد توجه باشد مردم است و انقلاب از آن مردم است و مشروعیت وجودی ما نیز به همین مردم است و باید قدر و احترام مردم را به شایستگی به جا بیاوریم.

 وی اظهارکرد: ما اجازه نداریم حتی با لحن تند با مردم  صحبت کنیم و این مردم به حضرت امام لبیک گفتند و انقلاب را پیروز کردند،پای انقلاب ماندند و مقابل دشمنان سینه سپر کردند و ایستادگی کردند،خون ها دادند و رشادت ها کردند و آنهایی که مسئولیت دارید بدانید خدمتگذاری به مردم از بالاترین ارزش های این نظام و انقلاب است.

وی بیانکرد:امروز اگر یک پیرمرد از روستاهای این استان ولایتمدار، با عینک ته استکانی و نیز عصا به دست دارد که بلد نیست دردش رابگوید و بلد نیست مشکلش را بگوید ، اگر به شمای مسئول مراجعه کند باید توی مسئول صادقانه و با اخلاق خوب او را راضی کنی و گره از کارش بگشایی.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب سلام الله علیها اظهار کرد: اگر امروز امام ما قهرمانانه در مقابل دنیا می ایستند به پشوانه خدا و این ملت خداجوست،ملت مطیع امر ولایت و سرباز ولایت است، ملت ما بسیجی است،حضرت امام راحل چقدر محبت به بسیجیان داشتند و هر کسی هم کوچکترین عشقی به این نظام  داشته باشد ،پس بسیجی است.

وی تصریح کرد: افتخار می کنیم که نوکر مردم هستیم و ما پاسداران برای اینکه در این ایران قهرمان و سرافرازمان حتی بروی یک تار موی کودکان شما غبار نا امنی ننشیند،حاضریم صد بار جانمان را فدا کنیم.

نوعی اقدم تصریح کرد:بعد از اتمام جنگ فرماندهان سپاه خدمت رهبری رسیدند که اجازه دهید که سپاه می خواهد در کل کشور به امامزاده ها بپردازد که رهبر انقلاب فرمودند که لازم نیست و سپاه برود به امامزاده های خود بپزدازد که شهداء همان امامزاده های شما هستند.

وی افزود:به خدا قسم در کانال های کربلای ۵شهداء افتاده بودند،مجروحین هم افتاده بودند و عراقی های مجروح هم افتاده بودند و ما مجبور بودیم که هنگام عبوراز کانال ها پا روی آنها بگذاریم درحالی که عراقی های مجروح پای ما را می گرفتند و گریه می کردند و نیز آب طلب می کردند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب سلام الله علیها اظهارکرد: اما بچه های خودمان چیزی نمی خواستند و با این همه جراحت آب آوردند و من ندانسته به آن سقا گفتم که آب را اول از مجروحین خودمان بدهید اما هیچکدام از بچه ها آب را نگرفتند و آب را اگر هم گرفتند به دشمنان مجروح دادند در حالی که همگی هم شهید شدند و از آن کانال هم کسی زنده بیرون نیامد.

نوعی اقدم ادامه داد: فرمانده تیپ ۴۸ بودم و قرار شد که تودیع بشوم ، همه می‌دانستند عشق بازی من دست بوسی پدران شهداست و امروز هر چه دارم از دست بوسی پدران شهداست چرا که من هم برادر ۲ شهید هستم و می‌دانم پدر و مادر شهید چگونه قامتش خمیده می‌شوند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب سلام الله علیها ادامه داد: ازشهداء غفلت نکنیم،این شهداء امامزاده های شما هستند و دار و ندارمان از خون شهداست و در این دنیا هیچ کشوری مثل ایران برای عزت و استقلالش اینچنین سرمایه گذاری نکرده است، پس حواسمان جمع باشد.

 نوعی اقدم ادامه داد: به من تذکر دادند که از ارزش‌های جنگ بگویم و اما مسائل سیاسی در فضای مجازی موجود است،بنده آدم سیاسی نیستم و با صراحت می گویم که هیچ اعتقادی به اصولگرایان راست و اصلاحطلبان چپ هم ندارند ،چرا که معتقدم هیچ کدام گُلی برای این ملت نکاشتند و مردم را خسته کردند ،جمع کنیداین بازی ها را چرا که این مردم خدمتگذار تحت امر ولایت می خواهند، وحدت ،خدمت و تحت امر ولایت بودن مهم است.

 وی تصریح کد: آقایان مسئول این مردم نوکر می‌خواهند و اگر نوکری بلد نیستید پس کنار بروید،اما بدانید که ما مسئولین خدمتگذار را دوست داریم و اجازه هم نداریم بی‌ادبی کنیم و باید به آنها در حل مشکلات جامعه کمک و یاری  کنیم.

 نوعی اقدم گفت:در این مملکت ۲ مشکل وجود دارد یکی مشکل داخلی و دیگری بیرونی ،اما  باید منطقی برخورد کرد و بدانیم که هیچ دولتی نمی‌تواند مشکلات را به تنهایی حل کند؛ ما در انقلاب و داشته‌هایمان مشکلی نداریم اما در انتخاب‌هایمان مشکل داریم، نزدیک ۲ ماه است ثباتی در بازار به و جود آمده و آقای معاون رئیس جمهور تازه می‌گوید متوجه شده‌ایم که محاسبات ما اشتباه بوده است.

وی ادامه داد: مسئولی که بچه‌هایش در آمریکا و کانادا هستند قابل اعتماد نبوده و حق هم ندارد که برای ما تصمیم بگیرد، بدانید آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و خودشان هم به خوبی می‌دانند که چه خبر است؛برخی می‌گویند شما که می توانید موشک درست می‌کنید چرا نمی‌توانید پراید درست کنید که به آن‌ها می‌گوییم شما به ما پراید هم بدهید آن را هم درست می‌کنیم.

 فرمانده قرارگاه حضرت زینب سلام الله علیها بیان کرد: بدانید که همه چیز به انتخاب‌هایمان برمی‌گردد لذا به هر کسی که دلش می‌سوزد میدان دهید حتی اگر کار هم بلد نیست حداقل دل سوزی می تواند کند و امروز به حزب ، طایفه و گروه توجه نکنید و تا زمانی که آرای ما در این چارچوب باشد به هیچ جا هم نخواهیم رسید.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها