نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. اسفند 1395 - 6:26
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال به وقوع زمین لرزه ای با قدرت 4.1درجه در مقیاس ریشتر در گچساران به هنگام سخنرانی اش واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال که در حال سخنرانی با موضوع جوان انقلابی و چالش های پیش رودر جمع مردم گچساران بود در واکنش به  وقوع زلزله ۴ ریشتری در حین سخنرانی‌اش، گفت: نترسید، صلوات ختم کنید، بایداز عذاب آخرت و زلزله نهایی آخرالزمان ترسید، بترسیم از عذابی که امروز در هفدهمین سال خشکسالی در جهان و از جمله در منطقه ما ریزگردهای است که می‌آیندو نفس مردم خوزستان و استان‌های دیگر را بریده است.

وی افزود:وقتی جادوی پولی و مالی آمریکا ربای جهانی را رقم زده است و خداوند در قرآن هشدار داده که ربا جنگ با خداو رسول خداست،وقتی آمریکا بزرگترین نظام ربا را رقم زده و همه جهان را ربا فرا گرفته است و همه مردم در ربا خواری به جنگ خدا رفته اند این زلزله ها نمونه های پیچاندن کوچک گوش انسان هاست.

عباسی گفت:عذابی که خداوند در هزاره های قبل بر اقوام گوناگون نازل کردبه آنها  هشدار داد که از مفاسد دست بردارید و بشر دست بر نداشت و فاجعه ای که رخ داد این بود که زیرو رو می کرد هر قومی که در فساد خودش اسیر بود.

وی اظهارکرد:امروز تک تک آن فساد هایی که در زمان هر کدام از انبیاء با یک عذاب یک قوم عذاب می شد همه آن عذاب ها جمع شده و همه را بشر با هم مرتکت شده است.

گفتنی است مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: این زمین لرزه ساعت نوزده و 13 دقیقه و 46 ثانیه شب گذشته رخ داده است.

عمق این زمین لرزه را در 9 کیلومتر سطح زمین اعلام شده و کانون این زلزله در موقعیت 30.47عرض شمالی و 50.68طول شرقی ثبت شده است.
هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی مخابره نشده است.
انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

با امدن عباسی زلزله امد ولی خداوند به خاطر مردم خوب گچساران عباسی را نجات داد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها