نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. بهمن 1394 - 18:16
هوادار و لیدر انتخاباتی افشین پور گفت:اردوگاه‌های شما اردوگاه‌های اشتغال نیستند و مسلک شما اشتعال است و باروت و ساچمه ،شما اقتصاددان نیستید شما سم‌شناس خوبی هستید زیرا سموم آلوده‌ای که به فضای سیاسی مظلوم منطقه ما افشانده‌اید قابلیت سم‌زدایی ندارد.

به گزارش آفتاب جنوب،ظهر امروز علیجان اسدپور لیدر انتخاباتی کورش افشین پور کاندیدای مجلس دهم در همایش انتخاباتی علی فولادی‌وندا در جمع اهالی روستاهای بویراحمد گرمسیر با اشاره به اظهارات اخیر تاجگردون گفت: مترسک را باید جابجا کرد و یکجا نماند و آقای فولادی وندا همواره یکجا ماند اما شما بودید که جابجا شدید بنابراین مترسک شما هستید.

 

وی افزود: اردوگاه‌های شما اردوگاه‌های اشتغال نیستند و مسلک شما اشتعال است و باروت و ساچمه ،شما اقتصاددان نیستید شما سم‌شناس خوبی هستید زیرا سموم آلوده‌ای که به فضای سیاسی مظلوم منطقه ما افشانده‌اید قابلیت سم‌زدایی ندارد.

 

این لیدر و هوادار افشین‌پور تصریح کرد:شما متخصص فیزیک هستید زیرا رسانه را نارسانا کردید شما رسانه بیمارتان اخبار شب‌نامه‌ها را پخش کرد اما اخبار گلوله و ساچمه‌زدن به پیکر جوانان را خفه می‌کند.

 

اسدپور اظهارکرد: شما دو راه دارید یا نوکری و تقبل می‌کنید و یا مشاور هستید و اموالتان باید تقسیم شود چرا شما در تلخاب‌شیرین و باشت هزاران هکتار زمین داشته باشید و مردم نداشته باشند.

 

وی در ادامه تصریح کرد :بنده به عنوان گلوپاره کرده آقای افشین‌پور کسی که در تمام لحظات پابه‌پای ایشان بودم اعلام حمایت آقای افشین‌پور را از آقای فولادی‌وندا اعلام می‌کنم و همین امروز در سیستم مجازی بیمار شایعاتی شده ولی ما همه اینجا هستیم و سخن می‌گوییم رأی ما آقای مهندس فولادی‌وندا است.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

اقای نا محترم لطفا الفاظ سنجیده به کار ببر فکر تو که شناخته شده هستی واسه همه ولی حیف افشین پور که تو لیدرش هستی ولی دکتر تاجگردون فکر نکنم نیازی باشه جوابتو بده چون عددی نیستی حزب بادی تو .نکنه میخای بشی مسئول واحد درامد ها....
دکتر تاجگردون با 80 درصد آرا وارد مجلس دهم میشه و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات نمیشه و چهار سال دیگه از صحنه سیاست گچساران و باشت خداحافظی میکنه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها