نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. مرداد 1394 - 0:30
وکیل مدافع خواننده فراری و هم‌دست اصلی «احمد الاسیر» در عملیات تروریستی، بزودی خود را به مقامات امنیتی لبنان تسلیم می‌کند.

 به گزارش آفتاب جنوب،وکیل مدافع «فضل شاکر» خواننده فراری و هم‌دست اصلی شیخ فتنه لبنان از عزم موکلش برای تسلیم شدن به نیروهای امنیتی خبر داد.

به گزارش وبگاه خبری تلویزیون «ام‌تی‌وی‌» لبنان، در پی دستگیری «احمد الاسیر» شیخ فتنه لبنان توسط نیروهای امنیتی، بار دیگر نام فضل شاکر بر زبان‌ها افتاد و برخی رسانه‌ها از احتمال فرارش به یک کشور خارجی گزارش دادند ولی «می الخنساء» وکیل مدافع وی به همه این شایعات پایان داد.

می الخنساء‌ تاکید کرد که شاکر همچنان در اردوگاه آوارگان فلسطینی «عین الحلوه» در جنوب لبنان بسر می‌برد و زودتر از آنچه برخی‌ها گمان می‌کنند، خود را تسلیم خواهد کرد. دستگیری احمد الاسیر پرده از بسیاری اطلاعات خواهد برداشت.

وی درباره شایعه‌ اخیر مبنی بر اینکه فضل شاکر شب جمعه گذشته در معیت الاسیر بود، گفت: این شایعه نادرست و شاکر همانگونه که قبلا اعلام کرد، از مدت‌ها پش رابطه‌اش با الاسیر را قطع کرده است.

وکیل مدافع فضل شاکر درباره نیت موکلش برای فرار به خارج لبنان نیز گفت: فضل شاکر به من تاکید کرد که موعد تسلیمش فرا رسیده است. من تاکید می‌کنم که او به هیچ روی به فرار فکر نمی‌کند.

فضل شاکر دو سال گذشته به علت دیدگاه‌های سلفی از دنیای خوانندگی کناره گیری کرده و با پیوستن به گروهک احمد الاسیر در عملیات علیه نیروهای ارتش لبنان شرکت کرده بود.

«احمد الاسیر» امام جماعت سابق سلفی و تندروی یکی از مساجد اهل تسنن شهر «صیدا» از دو سال گذشته تحت تعقیب دستگاه قضایی لبنان بود تا کنون شنبه گذشته توسط نیروهای امنیتی در فرودگاه بیروت دستگیر شد.

این شیخ سلفی با حمایت برخی کشورهای منطقه‌ای از جمله عربستان اقداماتی مسلحانه در داخل لبنان و علیه نیروهای ارتش این کشور انجام داده بود.

وی قبل از آشوب در لبنان، در جهان اسلام و حتی در بین طایفه اهل سنت نیر چهره ناشناخته‌‌ای بود تا اینکه به ناگاه در سخنرانی‌های مختلف و تحریک آمیز، دیدگاه‌ها و مواضع ضد حزب الله خود و دیگر شخصیت‌های شیعه لبنان را علنی کرد.

این شیخ سلفی اقدامات تحریک آمیز و انتقادات تند خود را دفاع از اهل سنت لبنان برشمرد به طوری که به زعم وی اهل سنت در این کشور مورد سرکوب واقع می‌شوند.

 
منبع: فارس

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها