نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مرداد 1394 - 11:13
سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ اعتراف کرد دلیل شکست تیمش برابر ولفسبورگ در بازی سوپرجام آلمان این بوده است که شاگردانش به اندازه کافی روی زدن ضربات پنالتی تمرین نکرده بودند.

به گزارش  آفتاب جنوب,

پپ گواردیولا در آستانه آغاز تورنمنت تدارکاتی و سه‌جانبه آئودی کاپ در مونیخ، با رسانه‌ها گفت‌و‌گویی داشت و در آن اعتراف کرد که بازیکنانش برای پنالتی زدن در پایان بازی برابر ولفسبورگ در سوپرجام آلمان، به اندازه کافی آماده نبوده‌اند.

سرمربی پیشین بارسلونا درباره شکست 5 بر 4 تیمش در ضربات پنالتی گفت: واقعیت این است که تیم ما برای زدن ضربات پنالتی به اندازه کافی تمرین نکرده بود.

تورنمنت تدارکاتی آئودی کاپ تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید را برای اولین بار از زمان جدایی‌اش از باواریایی‌ها در تابستان سال گذشته به خانه بایرن مونیخ برمی‌گرداند.

گواردیولا درباره او بازیکن پیشین تیمش اظهار داشت: تونی یک بازیکن تأثیرگذار است و زمانی که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد من از عملکردش بسیار راضی بودم. خیلی دوست دارم ببینم چقدر در یادگیری زبان اسپانیایی پیشرفت کرده است. هنوز نشنیده‌ام که او اسپانیایی حرف بزند!

سرمربی بایرن مونیخ در پایان به اضافه شدن آرتورو ویدال، هافبک پیشین یوونتوس به جمع شاگردانش نیز اشاره و اظهار داشت: سطح کیفی که بازی ویدال در 15 دقیقه پایانی سوپرجام داشت، عالی بود. او برای هماهنگ شدن با شیوه بازی ما به زمان نیاز ندارد. او در هر دو بازی ما در آئودی کاپ به میدان خواهد رفت، اگرچه معلوم نیست که چقدر در میدان خواهد ماند.

 

منبع:تسنیم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها