نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. خرداد 1394 - 4:14
آندره برایتن رایتر، سرمربی جدید شالکه، تایید کرد که بندیکت هوودس، کاپیتان آبی ها، در این باشگاه خواهد ماند.

به گزارش آفتاب جنوب,
 بعد از آنکه مارکوس واین‌سیرل ،سرمربی آگسبورگ، به پیشنهاد سران شالکه برای در دست گرفتن سکان هدایت این تیم جواب رد داد و این باشگاه پیشنهادش به مارک ویلموتس ،سرمربی تیم ملی بلژیک، را هم پس گرفت، آندره برایتن‌رایتر به عنوان سرمربی جدید آبی‌ها معرفی شد.
این مربی در جلسه رسمی‌ای که برای معارفه‌اش ترتیب داده شده بود گفت:" خوشحالم و افتخار می‌کنم که اجازه دارم در شالکه مربیگری کنم."
وی در همین چند روزی که به گلزن‌کرشن رفته بذر امید را در دل بازیکنان و هواداران شالکه کاشته است و کاپیتان هوودس هم در تصمیمش برای رفتن از این تیم تجدیدنظر کرده است. برایتن‌رایتر افزود:" جمعه برای اولین بار تلفنی با بندیکت هوودس صحبت کردم. او ملی‌پوش و کاپیتان تیم ماست. برای من مهم است که او را در کادرم داشته باشم. او شالکه را زنده می‌کند و حضورش فوق‌العاده مهم است."
سپس هورس هلت ،مدیر این تیم، این خبر خوش را به هواداران شالکه داد:" هوودس در شالکه خواهد ماند. در مذاکراتی که با وی داشتیم بحث بر سر موضوعاتی چون تمدید قرارداد یا افزایش دستمزد نبود. من اجازه دارم با خوشحالی اعلام کنم که از حضور این مرد امین در شالکه کماکان برخوردار خواهیم بود.
گفتنی است بندیکت هودس که قراردادش با شالکه امروز به پایان رسید، در این مدت پیشنهادات متعددی از تیم‌های خارج از آلمان دریافت کرده بود.
 
 

منبع: ورزش سه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها