نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. بهمن 1393 - 19:39
روزنامه يديعوت آحارونوت نوشت: احتمالا در زمان سخنرانی بنيامين نتانياهو در کنگره افکار عمومی و رسانه های آمريکا بيشتر به صندلی های خالی توجه خواهند کرد تا موضوعی که وی برای سخن گفتن درمورد آن به واشنگتن سفر کرده است يعنی برنامه هسته ای ايران.

به  گزارش آفتاب جنوب،به نقل از باشگاه خبرنگاران: اين روزنامه صهيونيستی در پايگاه اينترنتی خود و در تحليلی به قلم ايتان هابر افزود: بايد يک بمب گذار انتحاری افراطی باشی که جرات کنی در کنگره ای سخن بگويي که نيمي از صندلي هاي آن خالي است. احتمالا اعضاي حزب دموکرات آمريکا در نمايشی که بنيامين نتانياهو برای آنها ترتيب داده است، شرکت نخواهند کرد در نتيجه اين صندلي هاي خالي توجه افکار عمومي و رسانه هاي آمريکا را به خود جلب مي کند و موضوع مهمي که نخست وزير اسرائيل براي سخن گفتن درمورد آن به واشنگتن سفر کرده است يعنی برنامه هسته ای ايران مورد بی اعتنايی قرار مي گيرد.

اولين نشانه غيبت بزرگ نمايندگان کنگره در سخنرانی نتانياهو را جو بايدن معاون رئيس جمهور آمريکا که رياست سنا را هم برعهده دارد، اعلام کرد. بايدن که معمولا جلسات خاص سنا را از دست نمی دهد و همواره برای سفرهای خارجی خود از قبل برنامه ريزی می کند، آخر هفته تصميم گرفت اعلام کند که دقيقا برای روز سخنرانی نخست وزير اسرائيل در کنگره برنامه سفر دارد. اين که وی به کجا سفر خواهد کرد اهميتی ندارد. مشاورانش سرانجام مقصدی برای او پيدا خواهند کرد.

آنچه اهميت دارد صندلی خالی او در کنگره خواهد بود. احتمالا رسانه هاي آمريکا از اين جلسه به عنوان "جلسه صندلی های خالی" ياد خواهند کرد.

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها