نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آذر 1393 - 16:44
رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور:
استاندارد‌‌سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مدارس کشور
رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت:دولت امسال در مجموع حدود یک هزار و 600 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و استاندارد‌‌سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مدارس کشور اختصاص داده است.

مرتضی رئیسی رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش اظهارکرد:در سال جاری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نوسازی ،30 میلیارد تومان اعتبار ملی و حدود 700 میلیارد تومان اعتبارات استانی به تصویب رسیده است.

 

وی افزود:دولت امسال در مجموع حدود یک هزار و 600 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام  و استاندارد‌‌سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مدارس کشور اختصاص داده است.

 

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشوردرخصوص وجودمدارس کپری دربرخی نقاط کشورخاطرنشان کرد: مدرسه کپری با تعریفی که در سال‌های گذشته وجود داشته، وجود ندارد اما ممکن است تک‌کلاس‌های به واسطه جابه‌جایی جمعیت در مناطقی از استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان به دلیل خشکسالی یا جابه‌جایی جمعیت وجود داشته باشد.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش کشور افزود: در همین راستا کلاس‌های پیش‌ساخته آماده در این سه استان وجود دارد اگر خدای ناکرده کلاس درس کپری جدیدی به واسطه جابه‌جایی جمعیت ایجاد شود، سریعا کلاس پیش‌ساخته جایگزین می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها