نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. شهريور 1393 - 9:21
در پی پذیرش شرایط آتش بس توسط رژیم صهیونیستی بعد از 51 روز مقاومت مردم مقاوم و با شهامت کرانه باختری و نوار غزه، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش آفتاب جنوب، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح، در پیام فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه بویراحمد آمده است: سردمداران نظام سلطه و ایادی آن در منطقه که این روزها به فکر افتادند به نحو دیگری در جهان اسلام اختلاف بیندازند باید بدانند که  امروز روز وحدت اسلامی و نابودی دشمنان اسلام است و انشاء الله این روند همچنان پیش می رود و در آینده نزدیک، شاهد خواهیم بود که صهیونیزم و سردمداران کفر و استکبار با مقاومت مردم جهان اسلام،همچون مردم مردم غزه در برابر استکبار پیروزخواهند شد.

 

در ادامه این پیام آمده است، مقاومت و اراده 51 روزه مردم شجاع و مسلمان غزه باعث شد که صدای شکستن استخوانهای پوسیده صهیونیزم و استکبار بیشتر از گذشته به گوش رسد.

 

سردار امیری در ادامه با تبریک این پیروزی مقتدارنه و غرورانه به تمامی مردم جهان و به خصوص مردم با شهامت و مسلمان نوار غزه گفت: امروز ما به مقاومت مردم غزه در برابر حملات وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل افتخار می کنیم و از ته دل این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب، مسلمانان جهان اسلام ، مردم عزیز فلسطین و خاصه مردم با افتخار و مقاوم نواز غزه تبریک می گویم.

یونس  امیری

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد

93/6/5

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها