نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مرداد 1393 - 14:59
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حرفی که آقای رییس جمهور در دعوت منتقدان به جهنم زده اند خلاف قرآن است.

به گزارش آفتاب جنوب، ، آیت الله سید احمد علم الهدی٬ عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با صبح توس٬ اظهار کرد: ترسو لقب دادن مخالفان هسته ای کار درستی نیست.

وی خاطرنشان کرد: آقای رییس جمهور حرفی که زده اند خلاف قرآن است٬ ایشان فکر می کنند که منتقدین مذاکره با امریکا و توافق نامه ی ژنو ترسویند و چون می ترسند و می لرزند بروند به جهنم.

امام جمعه مشهد ادامه داد: درآیه ۴۱ سوره نازعات گفته شده است که { وَأَمَّا مَنْ خَافَ مَقَامَ رَبِّهِ وَنَهَى النَّفْسَ عَنِ الْهَوَى. فَإِنَّ الْجَنَّةَ هِیَ الْمَأْوَى} کسانی که ترسو هستند بهشت جایگاهشان هست نباید به جهنم بروند و به بهشت می روند٬ آن ها بخاطر تقوایشان می لرزند.

وی ابراز کرد: اینکه ما منافع یک ملت حقوق یک ملت و سرنوشت اسلام را ببریم روی میز بگذاریم و با سرسخت ترین دشمنان خدا بخواهیم مذاکره کنیم٬ ترس و وحشت دارد.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه کسی که در موضع تقوی هست می ترسد٬ عنوان کرد:  روحانی می گوید اینها ترسویند. بله واقعا ترسویند. بنده هم یکی از همون ترسوهام . اما ترسویی هستم که قرآن می گویند: «وَأَمَّا مَنْ خَافَ مَقَامَ رَبِّهِ وَنَهَى النَّفْسَ عَنِ الْهَوَى. فَإِنَّ الْجَنَّةَ هِیَ الْمَأْوَى»، این ترسوها می روند بهشت، آقای رییس جمهور می گویند این ترسوها بروند به جهنم . خوب این خلاف حرف قرآن است.

وی یاداور شد: اینهایی که می ترسند و توافقنامه را نقد می کنند از چی می ترسند؟ از این می ترسند که حقوق ملت از بین برود. از این می ترسند که سرنوشت اسلام به دست نا اهلش بیفتد. خداوند می گوید کسی اینطور بترسد جایگاهش بهشت است.

انتهای پیام/

               

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها