نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. اسفند 1401 - 13:23
شور نشاط خرید شب عید این روزها که نفس سال 1401 به شماره افتاده، از پاساژ و مغازه نیز فراتر رفته و به میان بساط دست‌فروشان هم رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، چندساعتی تا شروع سال جدید باقی‌مانده و مردم دیار بام نفت ایران در تب‌وتاب خرید و آماده شدن برای ورود به سال نو هستند، گویی حضور در بازار شب عید حقیقتی انکارناپذیر است و زرق‌وبرق بازار آن‌قدر جاذبه دارد که حتی اگر پولی در جیب هم نداشته باشی حداقل حق تماشا کردن بازار را از خود دریغ نخواهی کرد. 

هرچند شور نشاط خرید شب عید این روزها که نفس سال 1401 به شماره افتاده، از پاساژ و مغازه نیز فراتر رفته و به کف معابر و بعضاً خیابان‌های مرکز شهر گچساران و به‌نوعی به میان بساط دست‌فروشان هم رسیده است.

خیابان شهید «فراشبندی» شهر گچساران را که نگاه‌ کنید، پرشده از بساط دست‌فروشان، گویی آخرین ساعات سال 1401 بازارشان کمی گرم‌تر از همیشه به نظر می‌رسد، از کوچک و بزرگ ، زن و مرد بساط پهن کرده‌اند و اغلب هم دوروبرشان مملو از شهروندانی است که با اشتیاق به دنبال اجناس ارزان‌قیمت به سراغشان می‌آیند.

دست‌فروشانی که مشتاق‌اند به فروش و اجناسشان هم کمی ارزان‌تر از مغازه‌ها به نظر می‌رسد، هرچند شغل کاذب محسوب می‌شود و نامولد؛ اما وقتی چرخه اقتصادی معیوب باشد نمی‌توان تلاششان در کسب روزی حلال را نادیده گرفت. اگرچه باید گفت دلشان به همین آخر سالی خوش است؛ همین آخر سالی که بساط می‌کنند تا شاید کمی روزی‌ نصیبشان شود، کار نیست و داشتن همین شغل نیم‌بند هم برایشان غنیمت است.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها