نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. دى 1401 - 12:17
رقابت داوطلبان در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ با برگزاری آزمون گروه علوم تجربی صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور در گچساران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،انوشیروان قیطاسی، مدیر آموزش‌وپرورش گچساران در این خصوص گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز این شهرستان در نوبت اول کنکور سراسری در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی در حوزه‌های امتحانی شهرستان باهم رقابت می‌کنند که از این تعداد یک هزار و ۸۰۰ داوطلب در رشته تجربی و دیگر شرکت‌کنندگان در رشته‌های ریاضی، انسانی، هنر و زبان خارجه خواهند بود.

وی افزود: از این تعداد شرکت‌کننده در کنکور سراسری امسال یک هزار ۸۰۰ نفر دختر و مابقی مرد هستند که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده آزمون کنکور سراسر امسال گچساران در ۱۹ حوزه برگزار می‌شود.

قیطاسی در ادامه نیز اظهار کرد: آزمون رشته علوم تجربی صبح روز پنج‌شنبه ۲۹ دی، آزمون زبان‌های خارجه عصر پنجشنبه ۲۹ دی، آزمون رشته‌های علوم انسانی و ریاضی صبح روز جمعه ۳۰ دی و آزمون هنر نیز عصر روز جمعه ۳۰ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است فرماندار گچساران به همراه جمعی از مسئولین شهرستان از حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان نیز بازدید به عمل آورد.

بیننده تصاویری از این رقابت باشید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها