نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. آذر 1401 - 12:18
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، اجتماع بزرگ بانوان فاطمی صبح امروز با حضور جمع کثیری از بانوان در حسینیه بهبهانی های مقیم گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، اجتماع بزرگ بانوان فاطمی با حضور جمع کثیری از بانوان در حسینیه بهبهانی های مقیم گچساران برگزار شد.

این اجتماع بانوان فاطمی، با قرائت قرآن آغاز و با مداحی ذاکر اهل بیت(ع)، "محمد رضا محمودی" و با سخنرانی "حجت الاسلام امینی" امام جمعه سابق مسجد سلیمان همراه بود.

بانوان گچسارانی در این آیین با دردست داشتن پلاکاردهای مختلف ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و اعلام انزجار از استکبار بر رعایت حجاب و عفاف تاکید کردند.

حجت الاسلام امینی، امام جمعه سابق مسجد سلیمان در بخشی از سخنانش در این آیین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت:گرامیداشت ایام فاطمیه وظیفه ای دینی و اسلامی هر انسان مومنی در جامعه است چرا که الگوگیری از رفتار و اخلاق و سیره حضرت زهرا سلام الله علیها وظیفه همه ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام است.

وی در ادامه گفت:بنابراین همه باید نسبت به معرفی جایگاه صدیقه طاهره سلام الله علیها در جامعه  تلاش کنیم هرچند سبک زندگی حضرت زهرا بایستی الگوی همه ما قرار بگیرد. اگرچه امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به الگویی مناسب همچون حضرت زهرا سلام الله علیها نیاز دارد تا مقابل لغزش ها و انحرافات ایستادگی کند و انسان را به سرمنزل مقصود برساند.

امام جمعه سابق مسجد سلیمان در ادامه سخنانش نیز اظهارکرد:افراد جامعه مرتبا در  مسیر انتخاب قرار می گیرند که در این خصوص می توانند با الگوگیری از نوع انتخاب های حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها بهترین زندگی و سعادت را برای خود و خانواده شان رقم بزنند.

ادامه نیز تصاویری از این آیین را شاهد باشید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها