نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1400 - 13:11
گردهمایی بسیجیان گچساران در مصلی بزرگ نماز جمعه این شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در سالروز تشکیل بسیج،گردهمایی بسیجیان گچساران در مصلی بزرگ نماز جمعه این شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

سید علی مرام حق، از بسیجیان گچساران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج گفت:با شروع جنگ تحمیلی رشادت ها و مجاهدت های بسیجیان در کنار نبوغ نیروهای مسلح کشورمان، موجب ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل با دشمنان شد،جنگ سختی که فرزندان این سرزمین یک تنه مقابل دنیای کفر ایستادند.

وی افزود:جنگ تنها صحنه نبرد مسلحانه نیست  هرچند بسیج مبتکرانه به این عرصه ورود کرد و ناممکن ها را ممکن و شعار "ما می توانیم" را عملیاتی کرد،بسیج از ابتدای تشکیل در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نشد، در مقابله با کروهک های معاند و جدایی طلب و نیز در فتنه های 78و 88این بسیج بود که همگام با نیروهای نظامی و انتظامی مخلصانه به دفاع از آرمان های انقلاب پرداخت و امروز بسیج با هوشیاری هرچه تمام تر فتنه های بسیاری را در نطفه نیز خفه کرده است.

مرام حق تصریح کرد:اما بعد از دوران دفاع مقدس نیز نیاز به سازندگی و جبران عقب ماندگی های گذشته بود، که بازهم این بسیج بودکه وارد میدان سازندگی شد و ساخت و سازهای عمرانی و زیر بنایی گسترده ای در اقصی نقاط کشورمان را کلید زد،بسیج به کمک همه دولت ها آمد و پروژه هایی که پیمانکاران داخلی از انجام آنها عاجز بودند به شایستگی نیز ورود کرد و به سرانجام رسانید.

این جوان بسیجی اظهارکرد:بسیج در حل مشکلات بهداشتی و درمانی کشورمان نیز ید طولایی دارد به عنوان مثال در طرح ریشه کنی فلج اطفال تنها در طول یک نصف روز این اقدام مهم در کشورمان اجرایی شد.

مرام حق تصریح کرد:بنابراین هر چه جلوتر آمدیم بازهم نیاز به رفع عقب ماندگی در حوزه علمی ،فن آوری و پیشرفت کشور محسوس بود و اگر می خواستیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم می بایست در حوزه علم و دانش و فناوری پیشرو باشد که الحمدالله در این مسیر هم تفکر بسیجی به عرصه علم و فناوری ورود کرد و امروز در حوزه های هسته ای و غنی سازی اورانیوم و نیز سلول های بنیادی و دیگر عرصه ها به بالندگی و افتخار رسیده ایم.

وی درادامه گفت:بسیج با تبعیت محض از امر ولایت فقیه الگویی برای نجات کشورهای منطقه ونیز آزادی خواه جهان شده است، و اگر امروز  نیرو های مقاومت در منطقه، رژیم صهیونیستی را زمین گیر کرده است به برکت وجود تفکر بسیجی است، همان تفکری که با رهبری مقام معظم رهبری و مجاهدت های سردار سلیمانی ها منطقه را از چنگ داعش و در راس استکبار جهانی نجات داد.

مرام حق ادامه داد:علاوه براین امروز بسیج در عرصه های مطالبه گری نیز ورود کرده و در حال مرتفع کردن مشکلات جامعه و خدمت رسانی به مردم است،بسیج در مبارزه با بیماری کرونا در خط مقدم حضور داشت و در همان ابتدا با گند زدایی و ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها تلاش های جدی در این خصوص انجام داد.

این جوان بسیجی افزود: بسیج در رزمایش "کمک مومنانه" باز هم به یاری نیازمندان شتافت ،و در طرح شهید سلیمانی و درادامه نیز واکسیناسیون عمومی جامعه سنگ تمام گذاشت و در کنار وزارت بهداشت جانانه ایستاد تا  اجرای طرح واکسیناسیون کرونا با سرعت بیشتری در کشور محقق شود.

وی بیان کردبنابراین در هر عرصه ای که کارها گره خورد این تفکر بسیجی بوده که گره ها را باز کرده است،با این حال بسیج برای دوست داران اسلام و انقلاب امید آفرین و برای بدخواهان و دشمنان نیز بیم آفرین خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها