نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1400 - 11:59
همزمان با هفته بسیج، بسیجیان گچساران با تجمع در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)این شهرستان با فریاد "لبیک یا خامنه ای " با آرمان های امام (ره) ، شهداء و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در این مراسم اقشار مختلف بسیجیان از حوزه های مقاومت بسیج، گردان‌های بیت المقدس، الزهرا و گردان های امنیتی حضور داشتند و حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران سخنران ویژه این مراسم بود.

حضور بسیجیانی از نسل‌های اول انقلاب در کنار نوجوانان بسیجی امروز ،جلوه‌های زیبایی از اقتدار و شکوه بسیجان دراین شهرستان را به نمایش گذاشت.

در این مراسم معاون فرماندارگچساران ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، رئیس دادگستری و جمع دیگری از مسئولین این شهرستان نیز حضور داشتند.

سرهنگ باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این همایش گفت:بسیج،یکی از میراث های امام راحل است که با ظرفیت بالا و روحیه انقلابی که داشت، توانست جنگ ۸ ساله را با سربلندی پشت سر بگذارد.

وی افزود: در دوران عبور از فتنه ها بسیج با شایستگی هرچه تمامتر در میدان حضور داشت و ما از فتنه های دوران عبور کردیم، و این موضوع به خوبی نشان می دهد که قدرت مقابله با دشمن انقلاب اسلامی با تقدیم هزاران هزار شهید بسیجی به دست آمده است.

پسنده تصریح کرد:در رژیم پهلوی حتی بدون شلیک یک‌گلوله بخش هایی از سرزمین مان دو دستی تقدیم دشمن شد، اما ما در دوران دفاع مقدس جانانه جنگیدیم و یک‌ وجب خاک ایران اسلامی را هم به دشمن ندادیم .

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطر نشان کرد: امروز در چله دوم انقلاب قرار داریم درحالی که در چله  اول نیز انقلاب مان را صادر کردیم  و درگام دوم نیز به دشمنان اجازه قد علم کردن در مقابل ایران اسلامی را نخواهیم داد.

وی بیان کرد: امام راحل فرمودند که بسیج  همچون درخت تنومندی است که جوانه زده و شکوفه خواهد داد و امروز این‌درخت تنومند در سرزمین های مختلف منطقه شکوفه زده و به بار نشسته است، امروز بسیج و نیروهای مسلح ما آنچنان آماده هستند که اگر دشمن حریم‌ مملکت ما را تهدید کند مقابل آنها کوتاه نخواهیم آمد.

پسنده گفت:امروزمکتب بسیج شهیدانی چون حججی ها را تربیت کرده است، راز اقتدار بسیج مولفه های مختلفی است که مهمترین آنها پیروی از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری است، بنابراین بسیج مردم دار بوده و خود را خادم و خدمت گزار مردم می داند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پایان نیز اظهار کرد: مهمترین ویژگی بسیج؛ همان بصیرت ، شجاعت و دشمن شناسی اوست و تا زمانی که روحیه بسیجی وجود دارد روز به روز در تقابل با دشمنان مستحکم ترخواهیم شد.

درادامه این همایش نیز پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران به مناسب هفته بسیج توسط "حسن عنبریان" مسئول روابط عمومی این شرکت نیز قرائت شد.

رونمایی از کارت ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که داری سابقه بالاتراز ۴۵روز بودند بخش دیگری از این همایش بود.

درادامه نیز تصاویر این همایش را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت