نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. شهريور 1400 - 14:36
تزریق واکسن کرونا با استقبال مردم گچساران روبرو شده و واکسیناسیون در مراکز تجمیعی این شهرستان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در مصلی نماز جمعه گچساران با تعداد 6 ایستگاه جهت تسریع در امر واکسیناسیون در دوز دوم راه اندازی شده است.

 این مرکز در راستای طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی و با هدف کمک به کادر درمان به همت سپاه ناحیه گچساران راه اندازی که در دو شیف صبح و عصر به همشهریان خدمات ارائه می هد.

به گفته سرهنگ پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران این مرکز واکسیناسیون ظرفیت تزریق روزانه یک هزرار دوز واکسن را دارد ،با این وجود در این طرح از ظرفیت نیروهای بسیجی ،کادر پزشکی  و پرستاران بسیجی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان استفاده شده است.

این درحالی که مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از واکسیناسیون 40 درصدی افراد بالای 18سال در این شهرستان خبر داد و گفت: روز گذشته سه هزار و 200 مورد واکسیناسیون در این شهرستان انجام شد و این ظرفیت را داریم که بالاتر از این نیز تزریق کنیم و ان شاءلله بتوانیم تا نیمه اول آبانماه ماه جمعیت هدف را واکسینه کنیم.

با این تفاسیر،همواره این سپاه و بسیج بوده است که در زمان وقوع بحران های بزرگ همچون سیل، زلزله، آتش سوزی های جنگل ها و دیگر بحران ها؛ آستین های همت را بالا زده و خدمت به مردم را مقدم برهر کاری می داند.

با این حال یکی دیگر از عرصه های که سپاه و بسیج به یاری نظام سلامت آمد، حضور در میدان مبارزه باکرونا و در ادامه آن هم اجرای طرح ارزشمند شهید سلیمانی بود، که در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ورود بسیج جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا  از آذرماه سال گذشته این طرح شروع شد و تا امروز هم با جدیت ادامه دارد .

تصاویر را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها