نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. شهريور 1400 - 7:23
ظرفیت برخی مراکز درمانی شهرستان گچساران با درصد بالایی تکمیل شده و پس از آن تعطیلی 6 روزه ، بازهم شاهد هجوم شهروندان به مراکز خرید این شهرستان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،متاسفانه تجربه روزهای اخیر در شهرستان گچساران، به لحاظ تعداد بیماران کرونایی بستری، فوتی‌های ناشی از کرونا و مراجعه‌کنندگان با تست مثبت در قیاس با ماه های گذشته نیز بی‌سابقه بوده است.

با این وجود، به نوعی می توان اشاره کرد که ظرفیت برخی مراکز درمانی با درصد بالایی تکمیل شده و پس از آن تعطیلی 6 روزه ، بازهم شاهد هجوم شهروندان به مراکز خرید این شهرستان هستیم.

بناراین با توجه به چنین حجمی از حضور شهروندان آن هم در ساعات اولیه صبح و فعال بودن بیشتر اصناف، اما آنچه که در سطح شهر قابل مشاهده هست چیزی است شبیه به بازار سیاه کرونا که این وضعیت بازهم می توان کار را برای کادر درمان خیلی سخت کند.

هرچند به گفته متولیان امر، بازار تاکنون همراهی خوبی با ستاد مقابله با کرونا شهرستان داشته است که در این بین شهروندان هم می توانند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در خانه ماندن بازهم کادر درمان را در این پیک پنجم یاری کنند.

 

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها