نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. فروردين 1398 - 18:34
میدان تیر ویژه طلاب و روحانیون شهرستان های گچساران و باشت با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در اردوگاه قدس ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، به همت سازمان بسيج طلاب سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد میدان تیر ویژه طلاب و روحانیون شهرستان های گچساران و باشت با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه گچساران در اردوگاه قدس ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزارشد.

پیش از اجرای میدان تیر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در یک همایش بصیرتی در جمع طلاب و روحانیون و در بخشی از سخنانش،گفت: امروز به موضوعی که هر وقت می شنوم افتخار می کنم نام نهاد مقدس سپاه پاسداران است، یعنی نیروی نظامی پاسدار آرمان ها و مرزها که در چنین انحرافی از تحریف های بین المللی به تروریسم یاد شده است که  اولا شایسته افتخارو معلوم می شود ضربه به دشمنان چنان که بایدباشد وارد شده است.

آیت الله ملک حسینی افزود: نقش آفرینی سپاه در عرصه بین المللی معلوم می شود که موثربوده است و معلوم می شود که بساط داعش و گروهای تکفری برای مدت ها برچیده شده است و نیزمعلوم می شود سپاه در تصمیمات خودش با فرمان رهبر معظم انقلاب در دیگر کشور ها به خطانرفته و معلوم می شود در ساخت موشک ها و اسلحه ها هم به خطا نرفته است.

درادامه نیز نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه گچساران در حرکتی ویژه در میدان تیر تفنگ به دست گرفتند وبه اهداف تایین شده تیراندازی کردند.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها