نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. بهمن 1397 - 8:10
ویژه برنامه انقلاب فاطمی با موضوع بازخوانی انقلاب اسلامی(سلسله نشت های چی بودیم؟ چی شدیم؟) به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ویژه برنامه انقلاب فاطمی با موضوع بازخوانی انقلاب اسلامی(سلسله نشت های چی بودیم؟ چی شدیم؟) به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی،امام جمعه موقت شیراز به ایراد سخن پرداخت و در بخش از سخنانش گفت: در اوایل انقلاب دشمن به طروق مختلف بسیارتلاش کرد که مردم را از انقلاب دلسرد کند چرا که دشمنان لقمه چربی را با پیروزی انقلاب اسلامی از دست داده بودند،در دوران رژیم منحوس پهلوی ثروت و منابع کشور غارت می شد که اگر انقلاب نمی شد و این وضعیت ادامه پیدا می کرد شاید ذخایرنفت ایران تا ۲۰سال هم دوام نمی آورد.

وی نیز درادامه تصریح کرد:درحالی که امروز همین بلا را بر سر عربستان پیاده کرده اند و ترامپ می گوید که عربستان همچون یک گاو شیرده است؛دشمنان در ادامه انقلاب جنگ 8ساله را تحمیل کردند و روزی که "صدام" به خاک کشورمان حمله کرد هیچ نیرو و امکاناتی که با دشمن تا بن دندان مسلح مقابله کنیم ،نداشتیم و حتی سیم خاردار هم وجود نداشت.

امام جمعه موقت شیراز درادامه این نشست نیز اظهارکرد:انقلاب اسلامی به اهدافش رسیده است اما نه به طور کامل و همچنان با قدرت به راهش ادامه خواهد داد؛امروز جمهوری اسلامی زیر بار هیچ ابرقدرتی نرفته است و مستقل ترین کشور دنیاست.

وی درادامه این آیین درگذشت "محمد نبی حبیبی" دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفت و افزود:مرحوم حبیبی مبارزی پاک و بابصیرت بود و درزمان انقلاب زحمت ها و شکنجه ها کشیدند،وی از یاران باوفای امام(ره) و رهبری بود و کارنامه انقلابی او نزد انقلابیون شفاف و روشن است،مرحوم  حبیبی در عرصه های خدمت به نظام خستگی‌ناپذیر بود و در مسئولیت‌هایی که در انقلاب پذیرفت، زمینه‌ساز خدمات بی منت و صادقانه به ملت ایران بود.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها