نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. آبان 1397 - 20:33
شهروندان گچسارانی در میعادگاهی با منتظران دلداده همنوا و یک صدا شدند و امیدوارتر از همیشه دعای فرج را زمزمه کردند و وفادارتر از همیشه با یگانه حجت خداوندبر روی زمین، بیعت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شهروندان دیار بام نفت ایران در میعادگاهی با منتظران دلداده همنوا و یک صدا شدند و با تمام عشق و ارادتی که به مولا و سرورشان مهدی صاحب الزمان(عج) داشتند، دست ها و نگاهشان را سوی آسمان اجابت باری تعالی بردند و امیدوارتر از همیشه دعای فرج را زمزمه کردند و وفادارتر از همیشه با یگانه حجت خداوندبر روی زمین، بیعت کردند.

اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت با امام زمان(عج) با حضور پرشور مردم ولایتمدار گچساران و جمعی از مسئولان محلی در مرکز شهر گچساران(کنارگذر) برگزار شد، برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله غرفه کودک،مولودی خوانی،سرود،نمایش طنزو نیز سخنرانی حجت الاسلام مقداد براتی ،از بنیاد مهدویت قم از دیگر برنامه های این جشن بزرگ در گچساران بود.

حجت الاسلام براتی دراین آیین ولایت مداری را مهمترین شاخصه رفتاری منتظران در زمان غیبت برشمرد و گفت:ولایت مداری نماد حرکت در مسیر امام زمان(ع) است و در حقیقت یک انسان منتظر در جامعه بایددر رفتار خود ولایت مدار باشد و در این را تا پای جان ثابت قدم بماند.

این کارشناس مهدویت با بیان این که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از فرهنگ مهدویت است، تصریح کرد: تمسک به  قرآن و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تنها راه نجات جامعه بشریت از فرهنگ ابتذال است.

وی درادامه افزود:انتظار فرج در حقیقت یک فرهنگ و مجموعه ای از وظایف و تکالیفی است که باید به آن جامه عمل پوشانده شود تا انسان منتظر حقیقی امام عصر(عج) باشد.

تصاویر این عید بزرگ بیعت را مشاهده نمایید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها