نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. شهريور 1397 - 23:20
با حضور گردان‌های بیت‌المقدس برگزار شد؛
رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله‌ درگچساران+(تصاویرو فیلم)
سازماندهی و فراخوانی نیروهای بسیج با الگوگیری از اعزام‌های بزرگ دوران دفاع مقدس، نشان دادن آمادگی رزمی و روحی، ایجاد یأس در دشمنان افزایش روح حماسی از اهداف برگزاری این رزمایش درگچساران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله‌(ص)2 با حضور گردان‌های بیت‌المقدس درگچساران درحال برگزاری است که سازماندهی و فراخوانی نیروهای بسیج با الگوگیری از اعزام‌های بزرگ دوران دفاع مقدس، نشان دادن آمادگی رزمی و روحی، ایجاد یأس در دشمنان افزایش روح حماسی و.... از اهداف برگزاری این رزمایش عنوان شده است.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله‌۲ در جمع خبرنگاران تصریح کرد: امروز کشور برای خنثی‌ کردن ترفندها و توطئه‌های استکبار بیش از هر زمان دیگری به وحدت، همدلی و اتحاد نیاز دارد که بدون شک قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها می تواند دشمنان انقلاب را مایوس کند.

وی افزود:این رزمایش به یاد پشتیبانی مردمی از 8سال دفاع مقدس با حضور گردان های بیت المقدس برگزار شده است که  تمرین فراخوانی و ستون کشی نیروهای بسیجی که همان تداعی اعزام بسیجیان به جبهه ها است، یکی از بخش های مهم این رزمایش است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:نشان دادن قدرت،انسجام و صلابت نیروهای بسیج مردمی و نیز تاکید بر وحدت و اقتدار ملت بزگ ایران با پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری از اهداف برگزاری این رزمایش بزرگ در این شهرستان است.

نورایی نسب اظهارکرد:در شرایط کنونی انقلاب اسلامی از سوی دشمنان قسم خورده نظام مورد هجمه قرار گرفته است که هوشیاری ، آمادگی روحی و روانی و نیز توان رزمی نیروهای مردمی بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی می تواند این هجمه ها را دفع کند.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه گچساران همزمان با رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص)2 ، گروه های جهادی بسیج نیز با هدف محرومیت زدایی به مناطق محروم شهرستان اعزام شده اند که این گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم در عرصه های مختلف فرهنگی، بهداشت و درمان،آموزشی، اجتماعی ،عمرانی و  آبادانی خدمات رسانی خواهند کرد.

در اين رزمايش که عصر جمعه 9شهریورماه جاری آغاز شده است، 3گردان بيت المقدس از نيروهای عملياتی بسيج و یک گردان امنیتی بسیج با تمرين تاکتيک ها و آموزش ها، آمادگی خود برای انجام ماموريت های محوله را به نمایش خواهند گذاشت. اين رزمايش در سه مرحله تجمع و ستون کشی(راهپیمایی) آغاز شد و با استقرار گردان ها در پادگان شاهد گچساران صبح روز شنبه با قرائت دعای عهدخاتمه خواهد یافت.

 

دیدگاه‌ها

درود خدا بر مجاهدان راه حق

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها