نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. خرداد 1397 - 12:30
همایش تجلیل از فعالان طرح بسیج همگام با کشاورز و فرماندهان پایگاه های ادارات گچساران درسالن اجتماعات سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ رحیم محمدی ،مدیر کانون بسیج مهندسین گچساران در همایش تجلیل از مربیان و فعالان طرح بسیج همگام با کشاورز در تشریح جزئیات این طرح گفت:در این طرح  همکاری تنگاتنگی با جهاد کشاورزی شهرستان داریم و درراستای ان طرح ارائه مشاوره تخصصی در سه مرحله کاشت، داشت و برداشت انجام می شود و بر امور کشاورزی نیز نظارت مطلوبی صورت گرفته است.

وی هدف از اجرای طرح همگام با کشاورز را علمی‌کردن کشاورزی در سطح شهرستان برشمرد و اظهارکرد:باتوجه به کشت‌وکار سنتی کشاورزان در بحث کشت محصولات غالب و استراتژیک، کارشناسان بسیج مهندسین کشاورزی گچساران به مدت یک سال زراعی و در جهت افزایش میزان عملکرد محصولات کشاورزی، مشاوره‌های کشاورزی برای کشاورزان خواهند داشت.

محمدی تصریح کرد:با توجه به حضور فعال و مستمر اعضا بسیج مهندسین کشاورزی در روستاهای محروم این شهرستان و ارتباط نزدیک با کشاورزان و مشاوره‌های علمی و به‌موقع جهت کشت و کار محصولات زراعی و نیز پایداری تولید محصولات کشاورزی از طریق ارتقا بهره مندی کشاورزان از دانش و تکنولوژی روز،کشاورزان استقبال چشمگیری را از این طرح داشته‌اند.

مدیر کانون بسیج مهندسین گچساران تاکید کرد:این طرح به برکت فعالیت‌های مربیان بسیج مهندسین کشاورزی و دیگراعضای فعال این کانون و استقبال کشاورزان تا حدود زیادی موفق بوده و انتظار می‌رود با مشاوره‌های مستقیم مهندسین بسیجی به کشاورزان، شاهد افزایش میزان عملکرد محصولات کشاورزی در آینده ای نزدیک باشیم.

محمدی گفت:جذب نیروی های مهندسین در گرایش های مختلف،عضو گیری کشاورزان و باغداران نمونه،مشاوره رایگان و حضوری به کشاورزان و باغداران،شناخت و ارزیابی مشکلات و کمبودها و ارائه راهکار مناسب،بازدید از مزارع کشاورزی ،برگزاری کلاس های آموزشی و ترویجی،برگزاری اردوهای جهادی وبرگزاری همایش های علمی کردن کشاورزی از مهمترین فعالیت های این کانون در شهرستان است.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها