نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. اسفند 1396 - 16:48
رزمایش صحرایی "عاشقان ثارالله" با حضور گردان های تیپ 48فتح کهگیلویه و بویراحمد که از روز شنبه با رمز یا فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) دراردوگاه قدس گچساران آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ حسن حکمتیان، جانشین فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد درخصوص این رزمایش گفت:در این رزمایش 25 گردان از گردان های تیپ 48 فتح استان شرکت داشتند. 

وی افزود:استقرار، ستون کشی، هلی برن، ضد هلی برن، تاخت، کمین، ضد کمین، رزم شبانه و انفجار از مهمترین عملیات های پیش بینی شده در این رزمایش بود.

حکمتیان هدف از برگزاری این رزمایش را بالابردن توان رزمی نیروها، حفظ و آمادگی دفاعی و نمایش صلابت و اقتدار گردان ها در مقابل هر گونه تهدیدات احتمالی توسط دشمن برشمرد. 

وی اظهار کرد:گردان ها و بسیجیان شرکت کننده چندین عملیات ویژه برای ارتقای آمادگی نیروها در مقابله با انواع تهدیدهای دشمنان را در این رزمایش به نمایش گذاشتند که  در این رزمایش به تمام اهداف از پیش تعیین شده علیه دشمن فرضی دست یافتیم.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی،نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این رزمایش و درجمع بسیجیان نیزگفته بود: حضورامروز بسیجیان دراین رزمایش حضوری پرشور، با نشاط و همراه با معنویت بود.

وی بیان کرده بود:این رزمایش برای آمادگی و مقابله با دشمن حقیقی انجام شد ، درود و رحمت خداوند بر فرماندهانی که چنین رزمایشی را مدیریت می‌کنند و نیز کسانی که در این رزمایش شرکت کردند.

تیپ مستقل 48فتح ازجمله یگان های رزمی سپاه پاسداران است که نقش مهمی در دوران 8سال دفاع مقدس بویژه درانجام عملیات های مختلف  ودیگرعرصه های دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایفا کرده است.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها