نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. تير 1396 - 9:46
یکی از بی سابقه ترین تست های انتخابی فوتبال درگچساران حضور بسیاری از بازیکنان رده های سنی جوانان، امید و زیر 23 سال از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد و سایر استان های همجوار بود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تست انتخابی بازیکنان رده سنی جوانان، امید و زیر 23 سال  در زمین چمن شماره یک ورزشگاه نفت و گاز گچساران آغاز شد و در نخستین روز این تست گیری بیش از 120 بازیکن علاقمند فوتبال در این رده سنی برای محک زدن خود نام نویسی و در تست شرکت کردند.

نحوه تست گیری تیم فوتبال در این فصل بدلیل استقبال بالای علاقمندان با حضور تعدادی از مربیان بومی فوتبال با تشکیل چند تیم و برگزاری مسابقه آغاز شد و با تعویض ترکیب ها براساس پست های تخصصی که از سوی بازیکنان اعلام شده بود به صورت جدی مورد آنالیز مربیان و سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران قرارگرفتند.

بهمن فرازمند، مهراب شهبازی، حسن عنبریان، آرش هوشمندی، سعید قنواتی، حمید کمایی شش مربی بودند که به دعوت باشگاه در کار هماهنگی و آنالیز بازیکنان با داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران همکاری داشتند.

نکته جالب توجه در این تست انتخابی حضور بسیاری از بازیکنان رده های سنی جوانان، امید و زیر 23 سال از شهرها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر استان های همجوار بود که با شور ونشاط خاصی برگزار شد.

برگزاری مرحله نخست انتخاب بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که اختصاص پیدا کرده به رده های سنی 2 روز دیگر ادامه دارد و پس از آن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به اردو 10 روزه آماده سازی اعزام می شوند و در آن اردو بدنه تیم در چند مرحله شکل می گیرد.

از دیگر نکات حاشیه ای این تست انتخابی حضور بسیاری از مسئولان ورزش و پیشکسوتان ورزشی شهرستان بود که به همراه برخی از منتخبین شورای شهر جدید گچساران و این  اهمیت برگزاری اینگونه برنامه ها برای حمایت از ورزش شهرستان و استان را نشان می دهد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها