نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. خرداد 1396 - 9:41
فروش در ماه مبارک رمضان بازار سبزی فروشان گچساران را سبز کرده و رونق بهتری به کسب و کارشان داده است ،سبزی فروشانی که در همین شرایط سخت مایحتاج خانواده هایشان را تامین می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با گشتی در سطح بازار گچساران با سبزی فروش‌هایی بر می خوریم که دسته های کوچک شده سبزی را بر روی سبدهای میوه قرار داده و مشغول به فروش آنها هستند،دسته های کوچکی که این روزها جای خود را در میان سفره های افطار شهروندان پیدا کرده است محصولی با کیفیت و مفید که از زمین های حاصلخیز دشت امامزاده جعفر(ع) این شهرستان بدست می آید.

فروش در ماه مبارک رمضان بازار سبزی فروشان را سبز کرده و رونق بهتری به کسب و کارشان داده است ، شغلی که در ابتدا به چندین دسته سبزی،یک فرغون و گوشه ای برای فروش نیازمند است،سبزی فروشانی که در همین شرایط  سخت مایحتاج خانواده هایشان را تامین می کنند. 

سبک زندگی ما ایرانیان به گونه ای است که وقتی سفره پهن می شد اولین چیزی که در مرکز سفره خودنمایی می کند یک سبد پر از انواع سبزی های تازه به همراه پیازچه و تربچه نقلی قرمزرنگ است که همچون گل جلوه می کند.

سبزی دارای خواص و فواید بسیار زیادی است که درهر ضیافت چه مجلس عزا باشد و چه شادی، پای ثابت اکثر سفره های ایرانی است و سبزی باعث باز شدن اشتهای افراد خواهدشد و میل به خوردن غذا را دوچندان می کند.

آنچه مسلم است به طور قطع سامان دهی و نه جمع آوری این سبک از فروشندگان که فروش آنها رضایت شهروندان  را به دنبال داشته می تواند در بهبود شرایط اقتصادی این افراد و شفافیت اقتصاد خرد کمک قابل توجهی داشته باشد. 

 

دیدگاه‌ها

سیزی فروشان یا سم فروشان

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها