نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1395 - 13:37
مردم ولایتمدار گچساران با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه جواب دندان شكنی به تهدیدات دشمنان نظام و انقلاب دادند و بار دیگر دین خود را به آرمان های انقلاب ادا كردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، امروز 22 بهمن در یک هوای سرد زمستانی، زنان و مردان، دختران و پسران، دانشجویان، دانش آموزان، کسبه و بازاریان، مسئولان و از همه مهمتر کودکان و نونهالان این شهر با پلاکاردها و تصاویر رنگارنگ آمده بودند و با حضور خود شکوهی خاص به راهپیمایی امروز 22 بهمن داده بودند.

مردمان دیار بام نفت ایران  با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، بار دیگر دین خود را به آرمانهای انقلاب و امام (ره) ادا كرده و با مقام معظم رهبری تجدید میثاق كردند.

پیر و جوان، زن و مرد، با در دست داشتن پلاكاردهایی به مضامین، «انقلاب انفجار نور بود»، «22 بهمن ماه یوم‌الله است»،‌ «ای رهبر آزاده ، آماده‌ایم، آماده» و همچنین پرچم‌های سه رنگ جهوری اسلامی ایران، پیام استكبار ستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.

نسل سوم و چهارم انقلاب به همراه دیگر شهروندان گچساران در راهپیمایی عظیم 22 بهمن امسال با شور و حال وصف ناشدنی ،حضور چشم گیری داشتند.حضور کودکان به همران والدین خود در این راهپیمایی قابل توجه بود و شمار زیادی از آنان پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را روی صورت‌هایشان نقاشی کرده‌ بودند.

مردم همیشه در صحنه گچساران یک صدا شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و دست خدا بر سر ما خامنه‌ای رهبر ما» و با مشت های گره کرده مسیر راهپیمایی را از محل چهار راه کانون جوانان بسیج تا مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهرستان راهپیمایی کردند.

راهپیمایان كه حضور جوانان و نوجوانان در بین آنها بسیار پررنگ بود، یكصدا فریاد زدند كه تا خون در رگ دارند از انقلاب خود كه ثمره خون هزاران لاله گلگون كفن است دفاع خواهند كرد و هر مانعی را از سر راه این انقلاب بر خواهند داشت.

از سوی دیگر در این مراسم پس از اجرای برنامه‌های ویژه و اجرای سرود توسط گروه سرود ستاد دهه فجر ، برنامه‌های ویژه ادامه یافت.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها