نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. آذر 1395 - 23:20
درراستای طرح همگام با کشاورز انجام شد،
بازدید مهندسین بسیجی گچساران ازگلخانه فدک+تصاویر
جمعی از اعضای شورای کانون بسیج مهندسین ناحیه گچساران و در راستای طرح بسیج همگام با کشاورز از گلخانه فدک این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ رحیم محمدی مسئول کانون بسیج مهندسین گچساران در حاشیه این بازدید، گفت: در راستای طرح همگام با کشاورزبسیجیان از نزدیک با  الگوی کشت نمونه مزارع و نیز با گونه های پرورش گیاهان گلخانه ای آشنا خواهند شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این برنامه بالا بردن سطح آگاهی، تجربه و توان علمی مهندسین بسیجی و الگو برداری و استفاده از الگوی کشت و بهره برداری مناسب از تولیدات گیاهی در مزارع این شهرستان است.

محمدی تصریح کرد:دراین راستا بسیج مهندسین کشاورزی گچساران با برگزاری طرح هایی همچون اردوهای جهادی و بازدید مستقیم از مزارع کشاورزی این زمینه را فراهم کرده است تا بسیجیان از مزارع نمونه این شهرستان بازدید و از نزدیک به بیان سئوالات خود در این  زمینه بپردازند و با کار عملی نیز آشنا شوند.

خسرو کارگر گلخانه دار نمونه گچساران درادامه رعایت تاریخ کاشت، استفاده و بکارگیری مناسب و به موقع از بستر کشت گیاهان گلخانه ای، آبیاری مناسب،کنترل شرایط محیطی گلخانه،جلوگیری از خسارت آفات در گلخانه و بهبود و سالم سازی محیط کاشت گیاهان را ازعوامل مهم در افزایش عملکرد تولیدات گیاهان گلخانه ای خود عنوان کرد.

 

www.aftabejonoob.ir
www.aftabejonoob.ir
www.aftabejonoob.ir
www.aftabejonoob.ir
www.aftabejonoob.ir
www.aftabejonoob.ir
www.aftabejonoob.ir
www.aftabejonoob.ir
www.aftabejonoob.ir

دیدگاه‌ها

احسنت بر برادر فعال و مؤمن جناب سرهنگ محمدی.خسته نباشید مرد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها