نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آبان 1395 - 11:08
در روز ملی مبارزه با استکبارجهانی:
شور و نشاطی که گچسارانی ها به 13 آبان بخشیدند +تصاویر
مردم همیشه در صحنه گچساران با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شور و نشاط خاصی به این اجتماع باشکوه بخشیدندوبار دیگر اثبات کردند که تا آخرین قطره خون خوداز آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،صبح امروزراهپیمایی روزملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشوربا حضور مسئولین  محلی وشمار زیادی از دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار شد.

مردم همیشه در صحنه گچساران با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان بار دیگر اثبات کردند که تا آخرین قطره خون شان از آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد. شمار زیادی از دانش آموزان با لباس های متحد الشکل و در دست داشتن پرچم ایران اسلامی در این تجمع گسترده حضور یافتند وحاضران در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آل سعود" پیام استکبار ستیزی مردم ولایتمدار گچساران را به نمایش گذاشتند.

 

دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی و درروز ملی مبارزه با استکبار جهانی با سردادن شعارهایی همچون "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" و"این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده "بار دیگر آمادگی خود را برای انجام فرامین رهبری فرزانه انقلاب نشان دادند.همچنین منویات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه استکبار ستیزی و شعارهای همچون "ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است" در بنرها و پلاکاردها دیده می شدوجمعی از دانش آموزان در این راهپیمایی باشکوه،پلاکاردهایی با مضمون مرگ بر آمریکا و اسرائیل جنایتکار به زبان عربی و لاتین در دست داشتند.

 

عزاداری راهپیمایان گچسارانی نیز نمادی از استکبار ستیزی برگرفته از فرهنگ عاشورایی مردم ولایتمداراین خطه بود وجمعی از جوانان گچسارانی با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی باردیگرانزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.در پایان این راهپیمایی بیانیه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت شد.

 

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

انصافا این عکسایی که زدی کجاش بخاطر تظاهرات 13ابانه فقط عکسای شخصی مسولینو زدی برو جمع کن بساطتو بابا
مطیع امر رهبریم،لبیک یا خامنه ای.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها