نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. تير 1398 - 18:46
اتفاقي که کمتر از سمت سياسيون گچساران شاهد آن هستيم. خلاصه آنکه زراعت کيش وفادار به جريان و تفکرش از سال ها پيش باقي ماند و نه تنها حزب باد نبود بلکه حتي به نسيم هاي فصلي هم توجه نداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابراهیم موسوی_در انتخابات پيش روی مجلس شورای اسلامي شهرستان گچساران و باشت احتمال ورود چندين کانديد انتخاباتی به انتخابات وجود دارد که يکی از قطب های اصلی انتخابات در مجلس شورای اسلامي، سيد يعقوب زراعت کيش استاد برجسته اقتصاد در دانشگاه هاي تهران است.

اينکه قشر نخبه، دانشگاهي و سياسيون فکري جريان ارزشي و اصولگرايي به چه علت هايي معتقدند سونامي زراعت کيش مي تواند فرآيند انتخاباتي در گچساران را متحول سازد ميتواند به دلايل ذيل باشد:

۱)مردمي بودن: خوشرويي، ارتباطات گسترده مردمي و کاريزماي عمومي- کسي که از سادات مردمي و از دل همين قشر و توده هاي عمومي مردمي بالا آمده و درد مردم را ميفهمد.

۲)سواد و تخصص: مردي از گچساران که در عرصه عمومي کلان کشور و اقتصاد کلان مملکت حرفهاي زيادي براي گفتن دارد. دانشيار رشته اقتصاد، مقالات علمي متعدد ملي و بين المللي، تدريس و هيات علمي در دانشگاه هاي معتبر کشور،راهنمایی ده ها دانشجوی دکتری اقتصاد و مدیریت، مي تواند دو قطبي زراعت کيش- تاجگردون را جذاب نمايد.

۳)چهره اي رسانه اي: حضور هفتگي و مداوم در شبکه هاي مختلف ملي سيما و سايت هاي خبري اصلي کشور ايشان را به چهره اي آشنا براي مردم تبديل کرده است.

۴)ارائه برنامه هاي اشتغالزايي، توليدي، فرهنگي و رفاهي در سطح ملي و منطقه اي از ويژگي هاي خاص ايشان است که شايد در سطح استان نيز بي نظير باشد.

۵)اصالت، صداقت و وفاداري به تشکیلات و طرفداران: شايد يکي از ويژگي هايي است که چهره زراعت کيش را بزرگ کرده است. علي رغم آنکه ايشان با فعاليت هاي سياسي همراه بوده اند، صداقت را در رفتار و کردار ايشان مي توانيم ببينيم.

کافي بود که در دوره هاي قبلي انتخابات در سال ۹۴ به تشکیلات جناحي خودي که آقاي فولادي کانديداي آنها بودند تائيد اوليه را بدهد تا با تمام توان تا پايان انتخابات از ايشان و تشکیلات سياسي اش حمايت نمايند.

 اتفاقي که کمتر از سمت سياسيون گچساران شاهد آن هستيم. خلاصه آنکه زراعت کيش وفادار به جريان و تفکرش از سال ها پيش باقي ماند و نه تنها حزب باد نبود بلکه حتي به نسيم هاي فصلي هم توجه نداشت.

همين خصوصيت زراعت کیش از علت هايي است تا بسياري از جوانان و سياسيون به وي اعتماد کنند و آينده خوشان را به فردي وفادار و با صداقت بسپارند که هرگز طرفدارانش را در زمان هاي آينده فراموش نخواهد کرد.

۶)قدرت بيان خاص، جسارت و شهامت وي همراه با برنامه هاي علمي ارائه شده براي حل معضلات منطقه اي از سوي زراعت کيش، اميد حرکت جهادي در راستاي گام دوم انقلاب را در گچساران و باشت زنده مي کند.

۷)عدم تکيه بر مسائل قومي قبيله اي و اعتقاد نداشتن به حرکت بر اساس اصول خاله خورزويي هم در انتخابات و هم در برنامه هاي ارائه شده از ويژگي هاي خاص ايشان مي باشد.

۸)سابقه اجرايي قوي علي رغم جواني: مانند رياست در سه دانشگاه، همچنين مديرکل حوزه رياست دانشگاه ها در سطح ملي، مسئولیت در استعداد درخشان و نخبگان و مشاوره های اقتصادی به بعضی از مسولین نظام و….. ميتواند از ويژگي هاي خاص کانديد محبوب لايه هاي مختلف اجتماعي در گچساران باشد.

در آينده نزديک از زراعت کيش بيشتر خواهيد شنيد…

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها