نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. فروردين 1398 - 11:40
ستار هدایت خواه و سید قدرت الله حسینی پور خصوصا حامیان آنان این امید را دارند که گزینه نهایی جریان اصولگرایی استان و حوزه های بویراحمد و دنا و گچساران و باشت باشند و بتوانند به راحتی وارد مجلس یازدهم شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،احسان دری-در روزهایی که رسانه های استان و افکار عمومی متوجه باران سیل آسا و سیلاب بودند علی محمد بزرگواری با انتشار بیانه ای پیرامون گام دوم انقلاب تاکید کرد افرادی که در چهار دهه اخیر حضور پررنگی در سیاست و منصب ها داشته اند کنار رفته و جای خود را به افراد جوان یا تازه دهند.

این درخواست و توصیه بزرگواری ابتدا گمان ها را متوجه شخص "موحد" کرد که به نظر می رسد قصد بازنشستگی نداشته و می خواهد کرسی مجلس یازدهم را فتح و به سوابق خود بیافزاید.

بزرگواری روز گذشته در تکمیل نظرات خود مجدد واکنش نشان داد و گفت منظور او موحد نبوده (گرچه بوده)و از چهره های دیگری چون ستار هدایت خواه،سید قدرت الله حسینی پور،علیمراد جعفری و ...نام برد.

ستار هدایت خواه و سید قدرت الله حسینی پور خصوصا حامیان آنان این امید را دارند که گزینه نهایی جریان اصولگرایی استان و حوزه های بویراحمد و دنا و گچساران و باشت باشند و بتوانند به راحتی وارد مجلس یازدهم شوند.

اما در بویراحمد و گچساران جوان ترهایی هستند که معتقدند این دو باید کنار بروند،در بویراحمد "مهدی روشنفکر" با توجه به پتانسیلی که در انتخابات مجلس دهم از خود نشان داد می تواند جایگزین هدایت خواه شود و اگر "روشنفکر" قصد کاندیداتوری در مجلس یازدهم را داشته باشد به احتمال زیاد هدایت خواه کاندیدا نشود و کنار برود،آمدن روشنفکر به عرصه انتخابات قطعی به نظر می رسد.

در گچساران و باشت نیز سید قدرت الله حسینی پور با چالش هایی روبرو شده است،برخی اصولگرایان این حوزه معتقد هستندکه حسینی پور و جعفری باید نقش ریش سفیدی و معنوی در جریان اصولگرایی ایفا کرده و عرصه کاندیداتوری را به جوان ترهایی چون اردلان زینل زاده و یعقوب زراعت کیش واگذار کنند.

برخی ها این باور که تنها سید قدرت الله حسینی پور می تواند تاجگردون یا گزینه اصلاح طلبان را شکست دهد را قبول نداشته و معتقد هستند اگر حسینی پور،جعفری و دیگر بزرگان جریان در صورت کاندیدا نشدن عقب ننشسته و یاری دهند می توان پیروز انتخابات بود.

اما آنچه که تاکنون احساس شده تمایل سید قدرت به حضور در انتخابات در قامت کاندیدا است.ایام بعدی، فضای سیاسی انتخاباتی استان وارد روزهای حساس و شفاف خود خواهد شد و جریانات سیاسی ملموس تر ورود خواهند کرد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها