نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. اسفند 1397 - 12:39
زراعت کیش :دیگر تبلیغات،توهین به منتقدان،پول،پیمانکارو ...اثر ندارد؛ سال آینده ‏دگردیسی در راه است نه شما خواهید بود و نه آنکه شما تعیین خواهید کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید یعقوب زراعت کیش، کارشناس مسائل اقتصادی در یادداشتی در واکنش به سخنان تاجگردون در آیین بهره برداری از خیابان بلادیان نوشت:آقای تاجگردون می‌دانید که برای شما احترام قائل هستم و اگر صحبت های شما در خیابان بلادیان گچساران نبود مجبور نمی شدم این مطلب را بنگارم. 

در مراسم به اصطلاح افتتاح خیابان بلادیان به مخالفان تاخته وبا لحنی که از یک نماینده  مردم دور از انتظار است به مخالفین نیز توهین می کنید وبه سبک سیستم های دیکتاتوری در ملا عام اعلام می‌شود که اگر ما هم نباشیم ما تعیین می کنیم درآینده چه کسی نماینده باشد؟!.

 آقای تاجگردون! اینجا جمهوری اسلامی است این شهر هم گچساران مهد انقلاب جمهوریت خواهی در جنوب کشور است ،مردمش دارای آگاهی بالای انقلابی سیاسی و فرهنگی هستند یک هفته است افتتاح های های تبلیغاتی می کنید .هر دوره نمایندگی تان ۱۰تا ۱۱ ماه قبل از انتخابات این افتتاح هارا شروع می‌کنید و فکر می کنید می‌توانید این بار هم افکار عمومی را بازی دهید.

 پروژه لاستیک سازی را که چند سال قبل افتتاح کردید را فراموش نکرده ایم فقط یک تابلو و بس. جهت اطلاع عرض کنم که خیابان بلادیان بالای پنجاه سال است که افتتاح شده است و نیاز به افتتاح مجدد ندارد چرا که زیرساخت‌ها همان است و آب ،گاز و تلفنش همان است درحالی که آذین کردن سقف و ستونش برای یک میتینگ انتخاباتی که افتتاح نمی خواهد؟!!.

 به جای روستا گردی و خونه به خونه گشتن و اقدامات تبلیغاتی و آوردن وزرای ضعیف، مسئولان تان را جمع کنید و برای اشتغال زایی و کارآفرینی مردم برنامه ریزی و تمرکزکنید چرا که حق گچساران با این همه مخازن نفت و گاز این نیست .جوان گچسارانی اشتغال ،معیشت، ازدواج و مسکن می خواهد.

 آگاهی مردم این خطه نسبت به دوره قبل متحول شده است، یادم می آید که در انتخابات این دوره ریاست جمهوری که برای آقای روحانی تبلیغات می کردید شعار می دادید که به عقب برنمی گردیم و این بار هم همان جمله را گفتید ،عرض کنم که ما هم به عقب باز نخواهیم گشت اما درجا هم نخواهیم زد و به جلو خواهیم رفت.

دیگر تبلیغات،توهین به منتقدان،پول،پیمانکارو ...اثر ندارد، سال آینده ‏دگردیسی جدیدی در راه است نه شما خواهید بود و نه آنکه شما تعیین خواهید کرد .

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها