نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. بهمن 1397 - 21:34
در انتخابات گذشته و طبق میل نماینده فعلی، دو قطبی فاجعه باری شکل گرفت که گذشته از منحصر به فرد بودن آن و نه منحصر به جمع بودن آن! در تحلیل و گرفتن تصمیمی اشتباه! باعث شد برنده انتخابات سال ۹۴ درگچساران یکی از رکورداران تعداد آرا به نسبت جمعیت باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مصطفی جوزانی-شاید مردم در کنار آن بی تفاوت بگذرند. اما خطرناک ترین حالت ممکن برای آنها و جریانات سیاسی و حتی آینده شهر، دو قطبی کردن انتخابات سال آینده خواهد بود.

دو قطبی که زمینه سازی آن با تکه تکه کردن قوم ترک توسط دو گروه رسانه ای که منتسب به دو فرد هستند و نه دو جریان سیاسی! شروع شده است.

یکی نماینده فعلی و دیگری نماینده اسبق و نامزد احتمالی سال آینده که به شدت در تکاپوی این برنامه برای انتخابات اینده می باشند.دو قطبی خطرناکی که هیچ گونه حقی برای مردمی که به دنبال مسیر و فضای تازه هستند، قائل نیست و احتمالا در آینده هم نخواهد بود.

این دو گانه سازی شخصی و نه جریانی! که مورد تایید هیچ گروه سیاسی با تفکر و سلایق مختلف نیست، رفته رفته در ادامه مسیر خود قطعا مخاطرات قومی و طایفه ای زیادی به همراه خواهد داشت که یک نمونه آن تکه پاره کردن قوم ترک و ایل قشقایی، هر یک به نفع خودشان بوده است!

در انتخابات گذشته و طبق میل نماینده فعلی، دو قطبی فاجعه باری شکل گرفت که گذشته از منحصر به فرد بودن آن و نه منحصر به جمع بودن آن! در تحلیل و گرفتن تصمیمی اشتباه! باعث شد برنده انتخابات سال ۹۴ درگچساران یکی از رکورداران تعداد آرا به نسبت جمعیت باشد.بنابراین در انتخابات آینده، گذشته از دوقطبی کردن فضای قومی، بهترین حالت برای نماینده فعلی خواهد بود چه با پیروزی! و چه با شکست! 

چرا؟سمت و سو دادن فضای اجتماعی که به نوعی حاصل توافق نانوشته ای مابین رسانه های نزدیک به نماینده و رسانه هایی به لیدری پیجی معلوم الحال و پدر خوانده می باشد، باعث گردیده است که فضایی را ایجاد نمایند که منجر به دوگانه طرفداران تاجگردون و مخالفان تاجگردون شود که به این ترتیب در صورت پیروزی وی، پیروزی بر کلیه جریانات و مخالفانش قلمداد گردد و شکستش هم در ادامه با توجه به آزمون پس دادن سید قدرت حسینی! یعنی یک سوی دو قطبی آینده، باعث ایجاد شدن وجهه ای اسطوره ای برای تاجگردون خواهد گردد.

با این حال جریانات سیاسی، اقوام، طوایف، موافقان و مخالفان وضع موجود اما ضد دوقطبی های کاذب، بادرس عبرت گرفتن از تکه پاره شدن ناجوانمردانه قوم ترک در این چند روزه اخیر، که استارت آن توسط رسانه های نزدیک به نماینده و سر دیگر این دوگانه خودساخته انتخابات زده شده است. اقدامی برای در نطفه خفه کردن این فضای به شدت خطرناک، برای مدیریت درست تصمیم ها، فضای اندیشه و تفکر و از همه مهمتر اختلافات خطرناک قومی که منشا آن دوقطبی های کاذب سیاسی می باشد، انجام دهند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها