نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. دى 1396 - 13:40
مردمی که چهارده قرن ظلم یزید را فراموش نکرده اند با گذر سالها ، هتک حرمت عاشورایش را نیز فراموش نخواهند کرد و با بغض و کینه مشتعل در سینه های خود هر چه فریاد دارند بر سر استکبار خارجی و عوامل داخلیشان خالی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سیدجواد فدایی در یادداشتی از نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خواست تا در راهپیمایی ۹ دی شرکت کند.

قلندران حقیقت به نیم جو نخرند

قبای اطلس آن کس که از هنر خالیست

جناب آقای تاجگردون
نماینده محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام
همانگونه که مستحضرید درخت بالنده انقلاب اسلامی ایران در مسیر چهل ساله خود بارها و بارها با خون جوانانش آبیاری گشت تا امروز امنیت و توسعه و پیشرفت در سایه این خون بهای ارزشمند تجلی تکامل آن نهال نو پا باشد.

همانگونه که واقفید این انقلاب در مسیر خود از فتنه منافقین و جنگ تحمیلی و ترورهای وحشتناک و فتنه های ۷۸ و ۸۸ به هر صورتی و با هر هزینه ای گذشت تا امروز شما در اوج دموکراسی و ما در اوج امنیت سرنوشت خودمان را به دست خود تعیین کنیم.

آخرین بحران یا پیچ تاریخی که ملت سرافراز ایران از آن عبور کرد فتنه ۸۸ بود که آزمونی بس سخت برای خواص و بسیار آسان برای مردم بود.

مردم بین نظام و فتنه به راحتی نظام را انتخاب کردند و خواص بین دوستان دیروز و شرکای امروز و نظام بعضا دچار لغزش شده و به لشکر ناچیز یزید پیوستند.

لشکری که ۹ دی ماه سال ۸۸ با قطره ای از اقیانوس بی کران و زلال ملت به راحتی نیست و نابود گشت.

اکنون پس از ۸ سال از آن یوم الله تاریخی مردم بزرگ ایران چون گذشته به فریاد هل من ناصر ینصرنی مولایشان پاسخ داده و خود را آماده بزرگداشت این روز تاریخی می کنند تا ثابت کنند مردمی که چهارده قرن ظلم یزید را فراموش نکرده اند با گذر سالها ، هتک حرمت عاشورایش را نیز فراموش نخواهند کرد و با بغض و کینه مشتعل در سینه های خود هر چه فریاد دارند بر سر استکبار خارجی و عوامل داخلیشان خالی خواهند کرد.

جناب آقای تاجگردون همانگونه که می دانید و می دانیم تاکنون جنابعالی توفیق شرکت در این مراسم بزرگ و یوم الله را به دلایلی که خودتان مشغله و گرفتاری امور ملت نام برده اید شرکت نداشته اید، هرچند که خداوند به پیامبر(ص) و امتش توصیه و تاکید نموده است در مبارزه با کفار شرکت کرده و بر آنان سخت بگیرید.(یـایها النبی جـهد الکفار و اغلظ علیهم).

به هر صورت و بنا به دلیل فوق اینجانب به نمایندگی از جوانان آتش به اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جناب مستطاب تان دعوت می نمایم که در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی ماه گچساران یا هر جایی که صلاح می دانید شرکت نموده و خط بطلانی بکشید بر ذهن آنانی که شما را محب و دوستدار سران فتنه می دانند.

“”الرّاسخون فی العلم آمنّا به…ربّنا لاتزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا و هب لنا من لدنک رحمهً انّک انت الوهّاب””

سید جواد فدائی

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها