نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. مرداد 1396 - 12:00
حقوق شهروندی کلیدواژه دیگری ست که درباره محصورین خائن از آن استفاده شده است اما نگفته اید جای این حقوق شهروندی در سال ۸۸ کجای ادبیات کودتاگران مزد بگیر آمریکا و عربستان بود؟ نوشته اید با رفع حصر دل مردم را شاد کنید ولی نگفته اید که دل هشتاد میلیون ایرانی که در سال ۸۸ شکست، چه می شود؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید جواد فدایی- چند روز پیش در لینک ارسالی یکی از رسانه های استان بیانیه ای به نام شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان دیدم ابتدا فکر کردم درباره شهادت حسین گونه شهید مدافع حرم "محسن حججی "است و در کمال تعجب آن را باز نمودم ولی پس از دیدن تیتر آن خیالم راحت شد که اینها اینکاره نیستند و طبق معمول گرفتار خاله بازی های کودکانه خودشانند.

متن بیانیه را که درباره اعتصاب غذای چند ساعته یکی از فتنه گران بود خواندم و به نکات خنده دار و جالبی رسیدم.در این بیانیه از برگزاری دادگاه قانون اساسی صحبت شده است . بله درست متوجه شده اید درباره همان قانون اساسی سخن به میان آورده اند که خود این محصور آن را بارها و بارها لگد مال نمود و حاضر به تمکین از آن نشد.

در قسمت دیگر بیانیه از پروژه ظالمانه حصر گفتند بدون اشاره به آشوب ظالمانه و فتنه ظالمانه و هزار ظلم دیگری که این جانیان فتنه گر در حق مردم روا داشته اند.آمران و کاسبان حصر نیز واژه جدیدی ست که با آن دهان منتقدان را می شکنند درست مثل واژه کاسبان تحریم که بعدها ثابت شد کاسبتر از خودشان در دوره های تحریم وجود ندارد ، اینبار نیز با اسم رفع حصر کاسبی راه انداخته و رای جمع کردند و به ریش طرفدارانشان خندیدند.

در این بیانیه خنده دار و مضحک از بازخواست حصر کنندگان برابر جهانیان نوشته اند.بازخواست برای اجرای قانون در برابر کودتاچیان؟ برابر کدام جهانیان؟ همانان که در سال ۸۸ و قبل از آن در سال ۷۸ و قبل تر از آن در جنگ تحمیلی و در طول این سالها در تحریم ها در کنار هم و برابر ملت ایران علنا به دشمنی پرداخته اند؟؟؟

حقوق شهروندی کلیدواژه دیگریست که درباره محصورین خائن از آن استفاده شده است اما نگفته اند جای این حقوق شهروندی در سال ۸۸ کجای ادبیات کودتاگران مزد بگیر آمریکا و عربستان بود؟ گفته اند محصورین دلسوز نظام !!! این چه دلسوز نظامی ست که برای براندازی آن نظام با دشمنان قسم خورده اش دست به یکی شده بودند؟دلسوزان نظامی که آتش زنندگان خیمه حسین را مردم خداجوی می خواند؟

این شورای هماهنگی تاکنون کجا بوده که برابر رفتار وقیحانه دشمنان و توهین های آمریکا و عربستان و تحریم های جدید ساکت بودند؟ چرا اصلاحات همیشه و در همه حال از ملت جداست و مطالبات سازمانی شان بر مطالبات ملی و مذهبی غلبه دارد و هیچگاه برابر تهدید ها و تحریم ها و توهین ها واکنشی ندارد؟

درباره عاقبت کار هشدار داده اند؟ با چه رویی نظام را تهدید می کنید؟ اصلا شما کی هستید که خط و نشان می کشید؟ خودتان را چند مَن حساب کرده اید ؟

نوشته اید دشمنان می خواهند از هر فرصتی علیه نظام استفاده کنند که کاملا درست است اما این فرصت را چه کسانی در اختیارشان قرار دادند؟ سال ۸۸ برای دشمنی که شما را سرمایه اسرائیل در ایران خواند کجا بودید؟ آن زمان که شما را شورای سیاستگذاری سرمایه های اسرائیل در ایران خواندند چرا اعلام برائت نکردید؟ اصلا حصر چرا باید برای دشمن فرصت باشد؟ فکر نمی کنید این اعترافی است برای ارتباط سران محصور فتنه با دشمن که حصرشان برای دشمن فرصتی ست برای سواستفاده علیه نظام؟

از بازی باخت باخت گفته اید در صورتی که نه معنی بازی را می دانید نه فهم برد و باخت دارید همانگونه که در برجام برد بردتان را دیدیم باخت باختتان را نیز خواهیم دید.فرموده اید حصر رفع شود تا عقلانیت و همدلی و اسلامیت و انسانیت نظام اثبات شود.

این حرفتان نیز چون سایر بندهای بیانیه تان مسخره بود چرا که آزاد کردن یک جانی و خائن و کودتاچی را نشان عقلانیت می دانید در حالی که اوج بی عقلی ست نشان همدلی می دانید در حالی که عین نفاق است و نشان اسلامیت می دانید در حالی که اوج بی عدالتی ست و البته آن را نشان انسانیت می دانید در صورتی که آزادی گرگ های بد سابقه ی بی حیا ظلم است به انسانیت.

از نمایندگان لیست امید درخواست کرده اید هم آنها که مانند بورس و مزایده با قیمت بالاتر وارد لیست فروشیِ امید شدند و معنی کاهو چینی و تخمه ژاپنی را نمی دانند و با دیدن یک زن فرنگی و البته دشمن آب از لب و لوچه شان آویزان شد و سر و دست می شکستند برای سلفی.

نوشته اید با رفع حصر دل مردم را شاد کنید ولی نگفته اید دل هشتاد میلیون ایرانی که در سال ۸۸ شکست، چه می شود؟ تکلیف اشکها و خونهای ریخته شده چه می شود؟ نمازگزاران در آتش سوخته و جوانان پرپر شده را چه کسی پاسخگوست؟ پاسخ اشکهای مظلومانه رهبرمان را چه کسی خواهد داد؟ اصلا در تعاریف و ادبیات شما مردم یعنی چه؟

بهتر نیست سکوتتان را ادامه دهید و بیش از این خودتان را در معرض خنده عموم قرار ندهید؟

اعتصاب غذای شیختان نیز بیش از یک وعده دوام نیاورد و ایشان تنها از بعد از ناهار تا وقت شام غذایی نخورده اند درست مثل اعتصاب غذای نمایندگان مجلس ششم در رستوران های شمال تهران و سفره های رنگی.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها