نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. تير 1396 - 11:20
البته محرمانه بودن تمام قرارداد ها در دولت به امری رایج تبدیل شده است از"" ipc، "fatf"،"2030" گرفته تا "توتال"که باید دید آیا توتال همان سیب و گلابی وعده داده شده برجام است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد بهنامی نیاا-هرچند که دیگر روحی در کالبد برجام نمانده است اما دولت با بستن قرار داد 25 ساله با شرکت توتال به دنبال احیای دوباره برجام است.

سند 2030 انتظارات مدعیان روشنفکری را برآورده نکرد حالا می خواهند شانس خود را با توتال امتحان کنند.

اصل قرارداد به صورت محرمانه است ولی حتی نمایندگانی که برجام را 20 دقیقه ای تصویب کردند از قرارداد اصلی و متن آن و میزان سود مشارکتش بی اطلاع هستند.

خام فروشی نفت به مدت 25 سال آن هم به شرکتی که سابقه نقض عهد را دارد باید کارشناسانه و دقیق مورد بررسی و تفحص قرار گیرد، که مسئولین متولی این امر باید دقت لازم را انجام دهند تا برجامی دیگر بر ملت ایران تحمیل نشود.

البته محرمانه بودن تمام قرارداد ها در این دولت به امری رایج تبدیل شده است از"" ipc، "fatf"،"2030" گرفته تا "توتال". باید دید آیا توتال همان سیب و گلابی وعده داده شده برجام است؟

خسارات ناشی از قرارداد کرسنت به وسیله وزیرنفت هنوز که هنوز است ادامه دارد ولی با این وجود قرارداد جدید با توتال را بدون اینکه در مجلس تصویب شود امضا می کنند .

حراج سرمایه های ملی از هسته ای در برجام به شرکت نفت در قرارداد توتال از دست آوردهای دولت در 4 سال اول است،که باید دیددرآینده دیگر چه چیزی را به حراج خواهند گذاشت... 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها