نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. ارديبهشت 1396 - 11:18
عده ای با گشادبازی و رفاه طلبی و راحت طلبی مفرط بر سر سرمایه های گرانبهای مادی و معنوی اینگونه چنبره زده و مسابقه رفاه طلبی و کاخ نشینی راه انداخته اند هیچ کدام شان در خط حمایت از محرومان و مستضعفان نبوده و نخواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اسماعیل زارعی -تنها آن هایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند.

از ابتدا تاکنون هرگاه سخن از فقر و محرومیت مردم می شود و رفاه طلبی و راحت طلبی بعضی از شخصیت ها می گویند زحمت کشیده و رنج دیده دیروز هستند و باید امروز در رفاه و راحتی آسایش دیروزشان باشند،اما هیچ کس نمی گوید مردم و توده های رنج دیده که خون داده و قیام کرده اند آیا نباید امروزشان نیز در همان آسایش مثال زدنی برای شخصیت ها باشد؟

امروز نه بعد از ۳۸سال از گذشت انقلاب اسلامی بلکه از ابتدای انقلاب یکی از مهمترین اهداف و آرمان هایی که سبب شکل گیری مبارزات انقلابی و پیروزی انقلاب شد،مردم و جمهوریت نظام بود و این مردم نه برای به قدرت رسیدن سیاستمداران بلکه برای حاکمیت خودشان سیاست مداران را در مجلس و دولت و... قرار می دهند.

اما اینکه عده ای با گشادبازی و رفاه طلبی و راحت طلبی مفرط بر سر سرمایه های گرانبهای مادی و معنوی اینگونه چنبره زده و مسابقه رفاه طلبی و کاخ نشینی راه انداخته اند هیچ کدام شان در خط حمایت از محرومان و مستضعفان نبوده و نخواهند بود.

 در ایران چند درصد کاخ نشینان مسئولان و مبارزان رفاه زده دیروز هستند؟از وال استریت آمریکایی تا وال استریت ایرانی فاصله تنها نژاد است و زبان با این تفاوت که ما معتقدیم استکبار تنها خارجی نیست و استکبار داخلی و رفاه طلبان و راحت طلبان و مرفهان بی درد نیز خود ظالمانه تر تازیانه بر گرده پابرهنگان می زنند.

 و با یال و کوپال سرمایه داری خود سبب می شوند مستضعفان دیده نشوند و از چشم افتاده می شوند، اگر گفته می شود امروز بحث اصلاح طلب و اصولگرا نیست بحث مردم است بحث همان پابرهنگان و از چشم افتادگان است،چه کرده ایم برای مردم و چه باید ها و نبایدهایی برای مردم در پیش داریم؟

اینگونه که شیخ دیپلمات می تازد بدنبال یال و کوپال سرمایه داری مدرن است و این انتخابات مبارزه بی امان و جنگ فقر و غنا خواهد بود،جنگی که تفاوت کاخ نشینی شیخ پرمدعای دیپلمات را با حلبی آباد نشینان حاشیه کلان شهر هاعیان می کند،ملت باید بدانند وقتی حاشیه نشینان همان کلان شهر تهران از چشم شیخ دیپلمات آنگونه دورافتاده است که نمی تواند.

جوابگوی بیکاری شان باشد چگونه می خواهد به داد مظلومان سیستانی و ایلامی و غرب و جنوب غرب و شرق تا همان تهران و مشهد و تبریز باشد.

خدایا به آه مظلومان وطن به مظلومیت از چشم دور افتادگان لر و ترک و عرب و بلوچ و کرد و همه و همه پابرهنگان عالم شر شیخ دیپلمات از سر ما کم و مبارزه گری عدالتخواه برای آینده این ملت رقم بزن...

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

درود بر اقای زارعی. یادمان نرود که پیر جماران گفت :آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید ما فاتحۀ دولت و ملت را بخوانیم.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها