نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. ارديبهشت 1396 - 17:54
دولت دکتر روحانی هنوز این مسئله را درک نکرده است و کارگران را در اولویت قرار نداده نگاهی عمیق و کارساز به این قشر آسیب دیده ندارد که ندارد ...آخر برای این قشر چه نقشه هایی دارید،کارانه و پاداش چه می شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،استارتش مدت ها پیش خورد وقتی که سایتی جهت ثبت ونام کارگران برای شماره دار شدن باز شد.قرار براین بود خوشبخت شویم و تبعیض به پایان برسد ولی بهتر که نشد بدتر هم شد از ندادن حقوق های قراردادی های در اسرع وقت و باقی موارد...

ولی عده ای پشت این سایت منتظر ماندند و پرونده هایشان فقط جهت خاک خوردن راهی از گچساران تا اهواز را طی کرد تا گرد وغبار خوزستان هم ذره ای به خود ببیند....هر روز وعده پشت وعده .

یکروز وعده پاداش یکروز وعده کارانه ..قبل از عید کارگران قراردادی را شارژ کردن ولی ارکان ثالث و غیره را شرمنده خانواده قرار دادن و همچنان کارگران نفت مخصوصا ارکان ثالث و حجمی منتظر و منتظر......چرا؟

سوال بی جوابی که سالهاست ناراحتی را بیشتر و بیشتر می کند مگر می شود در یک شرایط یکسان ودر بدترین شرایط عملیاتی این همه تبعیض باشد و هیچکس حامی این قشر نباشد.؟!

مجلس شورای اسلامی همچنان با وعده یکسان سازی این قشر را به امیدی بس تاریک رها کرد..این روزها هم بعد از 4سال از دولت مهندس زنگنه خبرهایی از پاداش و کارانه ،یکروز گفته می شود واریز می کنیم یکروز گفته می شود خبری نیست یکروز می گویند با حقوق فروردین یکروز گفته می شود بعد از انتخابات ...!

آخر مگر این قشر بازیچه مسائل سیاسی هم باید شود تا این حد که قبل از انتخابات عملکرد خودتان را توجیح کنید!چرا فریاد رسی نیست!حداقل نماینده های مناطق عملیاتی چرا قبول زحمت نمیکنند وارد این بازی با کارگران شوند آخر آخرین روزهای دولت چه دلیلی است برای این بازی هایی از قبل مهندسی شده؟

دولت دکتر روحانی هنوز این مسئله را درک نکرده است و کارگران را در اولویت قرار نداده نگاهی عمیق و کارساز به این قشر آسیب دیده ندارد که ندارد ...آخر برای این قشر چه نقشه هایی دارید،کارانه و پاداش چه می شود!

کارگر بودن گناه است ظاهرا که باید بازیچه 20روز مانده تا انتخابات شود،آقای روحانی تا حالا لباس کارگری را برتن کرده اید و با آنها نشسته اید ؟بدان این قشر بازیچه نیستند و بدانید کارگر بودن خود افتخاری است که آن را باید به وزارت نفت مدت ها پیش دیکته می کردید اما مارا فدای تولید 4میلیونی کردید و روزهای آخر هم شارژ مالی دولت شما ظاهرا وعده ای توخالی است .

آقای زنگنه! گچساران را در این 4سال زیارت نکردید بیا ما کسی که حقمان را هم بخورد ازش استقبال می کنیم.چون امیدواریم امید وار خانواده های ما هم دیگر باشماها و وعده هایتان کنار آمده ..به امید روزهای خوب ..راستی کارانه و پاداش چه شد؟؟

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

بی عدالتی تا کییییییییییییییییییییییییییی؟ روحانی متاسفم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها