نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. فروردين 1396 - 9:46
مشکلات معیشتی، رکود، اشتغال، تورم و همه و همه دغدغه های مردم تنها در مسیر اقتصاد مقاومتی و نقشه راه تعیین شده توسط ناخدای کشتی انقلاب، مقام معظم رهبری رفع می شود نه مذاکره و صلح با استکبار.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شعور انتخاباتی داشته باشید ، اختلاف افکنی نکنید. امام خمینی( ره )

با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی همواره انتخابات جلوه ای خاص از حماسه سازی های ملت ایران را به گوش و چشم جهانیان عرضه کرد.
در این مدت همه طیف های سیاسی سکان دار کشور در قوه مجریه بودند. از اصلاح طلب تا اصولگرا و میانه .

اما توصیه امام راحل و رهبری همواره حضور حداکثری مردم و همه جناح های سیاسی بوده و هست.

امام خمینی (ره) می فرمایند : "وحدت داشته باشید تا حفظ شوید".

مقام معظم رهبری نیز انتخابات رامتعلق به یک جناح خاص نمی دانند.

کمی و کاستی همواره در همه دولت ها وجود داشته و دارد از دولت سازندگی که خوی اشرافی گری در مسئولین بیداد می کرد تا گفتگوی تمدن دولت اصلاحات و جنگ و اشغال تمدن های اسلامی توسط آمریکا، از شروع فساد مسئولین و خانه نشینی رئیس جمهور قبلی تا دولت فعلی تدبیر که بدنبال صلح جهانی و مسالمت با کدخدای بی خدا بود و دستاوردهای دولت های قبلی در صنعت هسته ای را به نابودی کشاند همه و همه گواه این مدعاست.

هرچند که تنها گذری کوچک بر نقص دولت های گذشته بود. اما فراموش نکنیم که سرمایه های اصلی این انقلاب مستضعفین هستند نه جناح های سیاسی.

باز هم وحدت کلمه می تواند مشکلات کشور را حل نماید .

مشکلات معیشتی، رکود، اشتغال، تورم و همه و همه دغدغه های مردم تنها در مسیر اقتصاد مقاومتی و نقشه راه تعیین شده توسط ناخدای کشتی انقلاب، مقام معظم رهبری رفع می شود نه مذاکره و صلح با استکبار.

تجربه انتخابات سال 88 حوادث ناگواری را برای ملت ایران رقم زد که خسارات آن به تعبیر رهبری قابل جبران نیست، امت حزب الله و دلسوزان نظام در سایه رهنمود های رهبری از ایجاد دو قطبی کاذب در انتخابات پیش رو خود داری کرده و دست در دست هم با انتخاب فرد اصلح در آبادانی و اعتلای میهن خویش کوشا باشیم.

باشد که از تاریخ عبرت بگیریم و از تکرار آن بهراسیم...

مدیریت جهادی و انقلابی می تواند کشور را به مسیر اصلی انقلاب که روشن است برگرداند...

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها