نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. فروردين 1396 - 11:37
جوانان به اصلاح امروزی ژیگول و دماغ عملی که فکر می کنند می توانند با استفاده از زیبایی مصنوعی چهره و انتقاد از مسئولین به شورا راه یابند فقط در این چند ماه پایانی متوجه ایرادات شهرداری شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید جواد فدایی-در روزها و ماه های اخیر که به انتخابات شوراهای شهر و روستا نزدیک می شویم شاهد بروز چهره ها و شخصیت های جدید برای ورود به عرصه رقابت هستیم.

عده ای با احساس تکلیف ، عده ای با فشار فامیل و آشنایان ، عده ای دیگر با توجه به لزوم استفاده از تخصص و نهایتا عده ای برای معروفیت و خلاصه اینکه هر فردی بهانه ای برای شرکت در انتخابات دارد.

اما از آنجا که اکثرشان نه تخصص انجام امور را دارند و نه تجربه ای که بتوان از آن طریق آرا را به سوی خود جلب کند راهی جز باز کردن زبان انتقاد به سوی شهرداری و شورای شهر نمی بینند و فکر می کنند با انتقاد کردن و نشان دادن عکس آسفالت های خراب شده و گلهای پژمرده و کانالهای پر شده می توان سبد رای خود را پر کنند.

در شرایط فعلی که شهرداری با کمترین بودجه و کمک دولتی و بیشترین مشکلات مبلمان شهری مواجه است عملکرد خوب و راضی کننده ای برجای گذاشته است این انتقادات نه تنها کارساز نخواهد بود بلکه ممکن از است باعث ایجاد بدبینی به کاندیداهای منتقد شود.

جوانان به اصلاح امروزی ژیگول و دماغ عملی که فکر می کنند می توانند با استفاده از زیبایی مصنوعی چهره و انتقاد از مسئولین به شورا راه یابند فقط در این چند ماه پایانی متوجه ایرادات شهرداری شده اند.

احتمالا یا شهرداری تمام این چهار سال خوب بوده و تنها دو سه ماه پایانی ضعیف شده که دوستان انتقاد می کنند یا اینکه وجدان این طیف هر چهار سالی یکبار بیدار میشود.

عده ای که با فشار به فامیل و آشنایان و بعضا دعواهای فامیلی و قهرهای تصنعی دنبال حمایت آنان بوده و اکنون دم از فشار فامیل و آشنایان می زنند و یا آن عده که به زور آشنایان و لطف اساتید توانسته اند لیسانس آبکی بگیرند حال با احساس نیاز شهر به تخصص ویژه شان پای به عرصه گذاشته اند و با ذکر ایرادات شهرداری وعده ترمیم و بازسازی چهره شهر را می دهند.

توصیه ای که به این دوستان لازم است گفته شود این است که با مردم از توان و جربزه و تخصص کاربردی خود سخن بگویید نه از کاستی های شهری که در همه جا مشاهده می شود .

از توان خود برای آوردن بودجه و روشهای پولسازی برای شهرداری بگویید نه اینکه آنجا را آسفالت می کنم و اینجا را فضای سبز؟!.

اگر بودجه مناسب در اختیار باشد هیچ شهرداری بهتر از شهردار پاکدست فعلی نمی توانست شهر را اداره کند کما اینکه با همین بودجه اندک و کاملا تنها توانسته به اندازه تمام شهرداران به امور شهری گچساران سر و سامان دهد و نظام مندی خوبی بر قرار سازد.

شاید دوستانی که با هزینه بالا توانسته اند دماغ خود را عمل کنند فکر می کنند با این روش می توانند تمام شهر را مورد تعمیر قرار دهند و زیباسازی بنیادی لحاظ کنند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها