نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. اسفند 1395 - 7:14
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویر احمد توصیه می کنم جنابتان برای فتنه گران دایه مهربانتر از مادر نشده و خود را از پازلی که خروجی آن چیزی جز فتنه و تفرقه افکنی علیه ملت نیست و توسط دشمنان این نظام پایه ریزی شده قرار ندهید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالله نادری لردجانی مسئول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی وندای  گچساران در یادداشتی خطاب به مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویر احمدنوشت:برادر عزیز جناب آقای مومن نسب،مدیرکل بازرسی استانداری استان کهگیلویه و بویر احمد

سلام علیکم

باآرزوی توفیق و سربلندی برای جنابعالی و تمامی خدمت گزارن به نظام مقدس جمهوری اسلامی،احتراما پیرو مصاحبه حضرتعالی در تاریخ 8اسفند پیرامون حصر سران فتنه برخود لازم دیدم نکاتی را از باب برادری محضرتان عرض نماییم.

ابتداعا باید عرض کنم بحث آشتی،زمانی معنا پیدا می کند که جنگ وقهری در میان باشد.واینکه حضرتعالی می فرمایید چنین نیست و با بازی با کلمات سعی در ارائه تفسیر جدیدی از این موضوع دارید امری خارج از دایره منطق می باشد.

لازم به ذکر است بدانید،کسانی که تعبیر آشتی ملی را بر سر زبان ها انداختند درپی فریب اذهان عمومی بوده تا با مظلوم نمایی سابقه خیانت های متعددشان به نظام را به دست فراموشی بسپارند.

توصیه می کنم جنابتان برای فتنه گران دایه مهربانتر از مادر نشده و خود را از پازلی که خروجی آن چیزی جز فتنه و تفرقه افکنی علیه ملت نیست و توسط دشمنان این نظام پایه ریزی شده قرار ندهید.

ملت ما ملتی با بصیرت ،متحدو و یکپارچه هست واگر قهری هم باشد قهر میان ملت و افرادی است که نظام را به لبه پرتگاه برده ودر روز عاشورا حرمت اهلبیت را شکستند،ملت هیچگاه با آنها آشتی نخواهند کرد.پس بیهوده تلاش نکنید که با رنگ و لعاب دادن به کلیدواژه ها، نمی توانید سیاهه جنایات خائین به نظام را به فراموشی بسپارید.

جناب آقای مومن نسب!جای بسی امید است که حضرتعالی فتنه سال 88 را به معنای واقعی کلمه قبول دارید،چراکه افرادی که شما برایشان دغدغه مند هستید نظر دیگری دارند.که این خود پارادوکسی قابل توجه می باشد .اما اینکه آن را توطئه ای خارجی می دانید بنده هم با شما موافق هستم اما اگر کمی مطالعه بفرمایید در می یابید که چنین توطئه هایی بدون حضور و نقش آفرینی اپوزسیون های درون یک نظام قابل اجر نمی باشد.

فرمودید که قانون اساسی جرم افراد را محرز می کند!؟مگر قانون اساسی عاقل است که مجرم را تشخیص دهد!؟

واینکه اظهار کردید که مقام معظم رهبری تا به الان به صورت مصداقی نامی از فتنه گران به میان نیاورده ،جای بسی تعجب دارد!!!چراکه وظیفه رهبری تعیین سیاست های کلی می باشد و مصداق ها را وزارتخانه و دستگاه هایی چون قوه قضاییه و شورای عالی امنیت ملی مشخص می کنند ،که کردند.

و آقایانی چون موسوی،کروبی و خاتمی بعنوان مصداق فتنه گران توسط شورای عالی امنیت ملی که رییس جمهور نیز ریاست آن را برعهده دارد در حصر و ممنوع التصویری به سر می برند.اینکه جنابعالی بعنوان یک مقام مسئول از چنین سلسله مراتبی بی اطلاع هستید خود مایه شرمساری است.

مدیرکل سازمان بازرسی استانداری استان!در ادامه سخنانتان بیان داشتید که شخصی دارای اخلاق هستید و خود را قاضی نمی دانید که اظهار نظر کنید!!!توصیه می کنم مصاحبه خود را بار دیگر مطالعه فرمایید!!

درپاسخ به اظهار نظر راجع به فتنه گران نیز آنهارا افرادی مومن ،مقید و وفادار به نظام قلمداد کرده و گفتید تا حکمی علیه آنها صادر نگردد،بعنوان شهروندان این جامعه قبولشان دارید!!یعنی اگر حکمی علیه شان صادر شود دیگر شهروند این جامعه نیستند و از منشور حقوق شهروندی بهرمند نمی شوند!!حتما در آنصورت به آنها یارانه و سبد کالا هم نمی دهید!!؟

بیان داشتید اگر مرجع قضایی صالح حکم بر علیه آنها صادر و با رعایت همه الزامات قانون اساسی جرم را اثبات کند تابع فرامین مقام معظم رهبری می باشید!!
یعنی در غیر اینصورت تابع فرامین مقام معظم رهبری نمی باشید!؟

جناب آقای مومن نسب!درآخر باید خدمت جنابتان عرض کنم نظام و مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی از مسئولین دو پهلو و متناقض نما ضربات سهمگینی خورده اند.مواضعتان را مشخص کنید!چرا که شتر سواری دولا دولا نمی شود!

وسلام علی من التبع الهدی

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها