نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. بهمن 1395 - 10:29
12بهمن، روزی که هیمنه استکبارترک برداشت
نویسنده: 
محمد بهنامی نیا
ایدئولوژی انقلاب اسلامی باتوجه به سیره ائمه اطهار و اسلام ناب محمدی، رهایی مظلومان عالم از ظلم و نابودی کفر جهانی برای آماده سازی ظهور امام عصر (عج) و تشکیل تمدن اسلامی توسط امام راحل شکل گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، 12بهمن ماه 57 سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی امام روح الله ( ره) به وطن است،روزی که تولدی دوباره به جهان بخشید و خون تازه ای رابه رگ های جامعه جهانی و مستضعفین جهان تزریق کرد.

هیمنه آمریکا و استکبار با انقلاب اسلامی ایران ترک برداشت و تا امروز که 38 سال از آن روز خجسته می گذرد پایه های استکبار را لرزان و انشاالله با نابودی اسرائیل غاصب و فتح قدس عزیز جز ویرانه ای از استکبار و صهیونیسم نخواهد ماند.

امروز از برکت انقلاب اسلامی، مردم مظلوم جهان با حرکت انقلابی و به تاسی از انقلاب خمینی ، حکومت های فاسد خود را سرکوب و تشکیل حکومت اسلامی دادند.

تشکیل نیروهای مقاومت در منطقه و سازماندهی آنها برای مقابله با اسلام آمریکایی و جریانهای تکفیری از برکات انقلاب اسلامی است.

ملت آزاده و سربلند ایران با فرهنگ ایثار و شهادت که از روزهای آغاز انقلاب اسلامی در قیام 15 خرداد 1342 تا شهدای انقلاب به وسیله ساواک و رژیم منحوس پهلوی تا سال 57 ، از ترور دانشمندان و علمای بزرگ چون مطهری و بهشتی و باهنر... ، شهدای 8 سال دفاع مقدس تا شهدای هسته ای وشهدای مدافع حرم ،همه و همه در سایه انقلاب اسلامی وفرهنگ انقلابی درخت نهضت خمینی را آبیاری نموده اند ،گواهی این مدعاست.

بهمن ماه امسال هم با پر پر شدن جوانان برومند آتش نشان بار دیگر فضای معنوی در این کشور دمیده شد.

ایدئولوژی انقلاب اسلامی باتوجه به سیره ائمه اطهار و اسلام ناب محمدی، رهایی مظلومان عالم از ظلم و نابودی کفر جهانی برای آماده سازی ظهور امام عصر (عج) و تشکیل تمدن اسلامی توسط امام راحل شکل گرفت.

انشاءلله که با رهبری حضرت آقا، و نشان دادن افق های آینده برای تمدن اسلامی همه ملت ایران دست به دست هم داده و حماسه ای دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

به فرموده امام خامنه‌ای :"آینده روشن است".

امسال هم همه می آیند و فریاد الله اکبر را طنین انداز کرده و مرگ بر آمریکا و استکبار را به گوش جهانیان می رسانندپیر و جوان، زن و مرد همه می آییم و از انقلاب خود دفاع خواهیم کرد.
 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها