نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1395 - 23:32
اتفاقی که تاسف آور و از همه تعجب آورتر بود، برگزاری مراسمی بزرگداشت موازی و ضد وحدت توسط نماینده و جریان حاکم در گچساران بود، آن هم در حالی که مراسم ترحیم (آیت الله هاشمی) نیز در همین روز و اتفاقا در همین خیابان برگزار شد و هیچ کدام از مدعیان رهبری چپ های سابق و اصلاح طلبان جدید در آن حضور نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،وحدت و پیش زمینه هایی که باعث می شوند جماعتی با اختلافات و تفاوت ها، چه از نظر کیفیت چه از نظر کمیت، با کنار گذاشتن دائمی و موقت آنها زیر یک چتر اجتماع کنند. اما در ظاهر شاهد هستیم که هنوز به آن شکلی که مدنظر یا به قولی مطلوب همگان هست، نهادینه نشده است.

گاها در لق لقه زبانها زیاد از به کار بردن این کلمه می شنویم اما به عمق قضایا که ورود می کنیم و موشکافی می‌شود، می بینیم که در بحث وحدت چه مابین جریانات سیاسی از طیف های مختلف و حتی یک طیف خاص، دچار نارسایی ذهنی هستیم به دلایل مختلف، که حال می توان گفت یکی مهمترین موارد، اعتقاد نداشتن به این کلمه در باطن است.

چند روزی است که از رحلت یار امام و رهبری می گذرد، به تبعیت از رهبرمان، خود را عزادار و موظف به شرکت در مراسم ترحیم آن مرحوم دانستیم و قبل از آن به جا آوردن نماز زیبا و تاریخی امام امت بر پیکر رفیق دیرینش و برگزاری اولین مراسم یادبود توسط ایشان با حضور کلیه مردم، دوستداران امام، انقلاب و رهبری و اشخاص و جریانات سیاسی، چه آنهایی که زمانی در مقابل عالیجناب و اکبرشاه نامیدن او سکوت اختیار کردند و چه آنهایی که در اواخر عمرش دلسوزانه فاصله انداختن خناسان مابین او و آرمان های انقلاب و رهبری را گوشزد می کردند، شرکت و نمایش عظیم وحدت را به تبعیت و فرمان ولی امرشان در این همایش بزرگ و زدن مهر باطل بر نقشه خناسان، به منصه ظهور گذاشتند.

این سلسه مراسم های خودجوش و مردمی جهت بزرگداشت آن مرحوم در سراسر کشور ، از جمله استان ما نیز برگزار شد.اما اتفاقی که تاسف آور و برای شخص من از همه تعجب آورتر بود، برگزاری مراسمی موازی و ضد وحدت توسط نماینده و جریان حاکم در گچساران بود. آن هم در حالی که مراسم رسمی نیز در همین روز و اتفاقا در همین خیابان برگزار شد و هیچ کدام از مدعیان رهبری چپ های سابق و اصلاح طلبان جدید در آن حضور نداشتند.

تعجبم از آن جهت بود که مرد اخلاق و نماد اصلاح طلبی حقیقی در گچساران یعنی جناب خواجوی با آن همه زیرکی، در زمین خناسان و ریاکاران به بازی گرفته شود.شاید وی حضور فیزیکی در این مراسم نداشته، اما به هر حال طیف فکری منتسب به او جزئی از این برنامه ضد وحدت با حضور جریان زر و زور تزویر بوده است.

جناب آقای خواجوی حمله ها، تهمت ها و تخریب های جریان منتسب به تفکر جنابعالی و عالیجناب سرخ پوش و اکبرشاه نامیدن آن مرحوم توسط دوم خردادی ها در دوران اصلاحات، یک هدف خودخواهانه بود و استفاده ابزاری از نام او و گستاخانه فتنه به راه انداختن در این سالهای اخیر یک هدف دیگر بدتر از آن بود!!!

پس بی شرمانه نیست، در زمین خناسان از مراسم آن مرحوم هم بهره برداری سیاسی نمایید؟

حال گذشته از تخریب های دوران اصلاحات و انتقادات به زاویه پیدا کردن آن مرحوم با آرمان‌های امام و رهبری در سالهای اخیر!!!، امروز مهم بحث وحدت بود، ورود و شرکت در این مراسم موازی و ضد وحدت، نا پسند و دور از شان شما بود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها