نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. دى 1395 - 11:14
با گذشت 7 سال از حوادث تلخ فتنه 88، هنوز هم کام مردم ایران تلخ است و9 دی روز کور کردن چشمان فتنه گران داخلی و مزدوران خارجی است تا بفهمند که ملت ایران، بیدار، آگاه و هوشیار است و دست درازی توطئه گران را در مسلک خویش نمی پذیرند و به تاسی از خون شهیدان والامقام پاسدار انقلاب خواهند ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حماسه 9 دی مظهر ولایت پذیری، بصیرت و عدالتخواهی مردمی است که با گذشت سه دهه از انقلاب همچنان به همان شعارهای الله اکبر و هیهات منه الذله پایبندند.خودباختگان داخلی به حمایت از اجانب و استکبار جهانی، گناهی نابخشودنی را در تاریخ این انقلاب رقم زدند که شاید کمترین حکم برای جزای آنها همین حصر خانگی باشد.

با گذشت 7 سال از حوادث تلخ فتنه 88، هنوز هم کام مردم ایران تلخ است و خسارات جبران ناپذیر آنها از جمله اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران ، حمله به عزاداران عاشورای حسینی و پاره کردن عکس امام راحل، بی حرمتی به روز عاشورای امام حسین (ع) و صد ها عمل ناشایست دیگر...

نمایش بصیرت هوشیار ایران اسلامی در حماسه روز 9 دی، لبیک بزرگی به آرمان امام، انقلاب و ولایت فقیه بود ،التزام عملی به فرامین معظم له در این حماسه ستودنی دشمن را برای همیشه نا امید کرده بود و9 دی آزمون بصیرت ملت بزرگ ایران برای گسترش عدالت و بیداری نسل های آینده است.

9 دی روز کور کردن چشمان فتنه گران داخلی و مزدوران خارجی است تا بفهمند که ملت ایران، بیدار، آگاه و هوشیار است و دست درازی توطئه گران را در مسلک خویش نمی پذیرند و به تاسی از خون شهیدان والامقام پاسدار انقلاب خواهند ماند.

حماسه 9 دی که به تعبیری انقلاب سوم نام گرفت برگی زرین در تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی است.همان هایی که چشم امید صهیونیسم بودند و خسارات جبران ناپذیری را بر کشوروارد کردند.

کسانی که قلب امام مسلمین را خون کرده بودند، حتی به تصویر امام مهربان هم رحم نکردند و آنرا پاره کردند. زهی خیال باطل، چرا که در زمان امام علی (ع) هم به قرآن بی احترامی کرده بودند هرچند که عمار شهید شده بود.

اما در فتنه 88 عمارهای امام خامنه‌ای عزیز، از آن حربه دشمن عبرت گرفتند هرچند دیر شده بود. اما از پشت فتنه ها همیشه عبرت هایی بدست می آید و نتیجه آن روان شدن سیل خروشان 9 دی بود...

9 دی تجلی بصیرت، پایبندی به آرمان های انقلاب و امام و اسلام ناب محمدی (ص) شد. حماسه ای که نشان داد ذره ای از اراده پولادین ملت ایران کم نشد، ملت استوار و راسخ ایران به این خار و خاشاک ها باج نمی دهد و پای ارزشهای خود خواهد ماند و امام خود را تنها نخواهند گذاشت.

فتنه گرانی که به خیمه امام حسین (ع) و عزاداران عاشورای حسینی حمله کردند فقط گور خود را برای همیشه کندند. آنها دیگر در نزد ملت ایران جایگاه و ارزشی ندارند و اربابان آنها هم دیگر فهمیدند که اراده ملت ایران در هر زمانی وهر کجا مانع پیاده شدن نقشه های شوم آنها خواهد شد.

هرچند عده ای به دنبال رفع حصر آنها دست وپا می زنند اما باید بدانند که گذشت زمان نمی تواند از گناه آنها کم کندوتنها مردم ایران آنها را محاکمه و به سزای اعمالشان می رساند.

کسانی که گه گاهی به حمایت از آنان ایراد نطق می‌کنند، بدانند مردم انقلابی ایران هوشیار تر از آن اند که شما فکرش را می‌کنید. اربابان آنها هم در تمام عالم کاری جز فتنه گری ندارند و مردم بیگناه را با موشک و بمب قتل عام می کنند و دم از حقوق بشر می زنند.

امادشمنان ایران اسلامی بدانید که این ملت، امام دارد کسی که با بصیرت از پس هر فتنه ای پیروز بیرون می آید و نقشه های شوم تان را نقش بر آب می کند و فداییانی که برای سر دادن برای امامشان در صف های طولانی ایستاده اند و حتی در بیرون از مرزهای این کشور جوانانی هستند که برای فدا شدن برای انقلابشان لحظه شماری می کنند خیال خام نکنید که پشیمان خواهید شد.

دیگر اجازه هیچ بی حرمتی ازتوهین به عکس امام روح الله و سید علی گرفته تا عاشورای امام حسین را نخواهیم داد وبه فتنه گران اجازه نفس کشیدن نخواهیم دادوحماسه 9 دی رنگ و بوی روزهای اول انقلاب را داشت لبیک به امام در خون این مردم انقلابی است و این کلام فراموش نمی شود.

9دی امسال هم مردم همیشه در صحنه می آیند و الله اکبر گویان سران فتنه و اربابانشان را خوار تر کرده و شعار مرگ بر آمریکا که مصداق بارز لعن الله یزید است را فریاد می زنندتا کسانی که در پی حذف این شعار هستند ذلیل تر گردند

امسال هم می آییم تا فریاد مقاومت و آزادگی سر دهیم تا استکبار جهانی بار دیگر زانو بزندو بداند که انقلاب مخملی در ایران یک رویای دست نیافتنی است.

فرزندان سید علی، امروز هوشیار تر از گذشته اجازه نفس کشیدن به دشمنان انقلاب را نخواهند داد و پیرو امام روح الله (ره) وسید علی (دامه برکاته)تا ظهور دولت حضرت حجت (عج) از مملکت اسلامی خویش دفاع خواهند کرد .

در پایان به کلام پیر فرزانه مان اشاره ای می کنم که فرمودند :هرجا ظلم هست ،مبارزه هست و هرجا مبارزه هست ما هستیم

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها