نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. آذر 1395 - 11:11
فقر،بیکاری،مشکلات معیشتی و فرهنگی از جمله عوامل مهمی است که این روزها در گچساران بیداد می کند، در شش ماهه اخیر قریب به ده نفر از جوانان و نوجوانان این شهرستان در خواب زمستانه مسئولین دست به خودکشی زده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالله نادری -اینجا نه قطارها تصادف کرده اند که بگویید خطای انسانی بوده و نه سخنرانی دوستانتان لغو شده که آن را مایه شرمساری بدانید!

نمی دانم می دانید یانه!که رکوردی جدیدی به رکوردهایتان افزوده شده!!!

در شش ماهه اخیر قریب به ده نفر از جوانان و نوجوانان شهرستان گچساران در خواب زمستانه مسئولین دست به خودکشی زده اند که با توجه به وسعت و جمعیت این شهرستان،بحرانی است بسیار خطرناک که اگر فکری به حال آن نشود به صورت یک اپیدمی، فراگیر خواهد شد؛وما هر روزه شاهد پرپر شدن جوانانمان که در واقع اینها ذخایر اصلی نظام هستند؛خواهیم بود.

فقر،بیکاری،مشکلات معیشتی و فرهنگی از جمله عوامل مهمی است که این روزها در شهرستان گچساران بیداد می کند.

در سطح کلان،دولتمردان که با شعار حل مشکلات اقتصادی در صد روز،سکان قوه مجریه را بدست گرفتند.تابه الان نتوانستند وعده های خود را اجرایی و مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.

در واقع تکیه بیش از حد دولت به برجام و عجولانه عمل کردن در این قضیه سبب شد که نه تنها برجام برای ما نتیجه مثبتی نداشته باشد بلکه ما را از ظرفیت های درونی و اقتصاد مقاومتی غافل گرداند؛که ماحصل این غفلت می شود مشکلاتی که امروزه ما در گچساران با آن ها دست و پنجه نرم می کنیم.

مایه ی شرمساری پرپر شدن جوانان گچسارانی است نه لغو سخنرانی عده ای خاص.

در سطح استانی و شهرستانی نیز مسئولین ذی مدخل کارنامه خوبی نداشته و ندارند!

رتبه سوم استان در بحث خودکشی ها که احتمالا با خودکشی های این چند مدت رکورد دار هم شده باشیم بیانگر بی تفاوتی و بی لیاقتی بعضی از مسئولین می باشد.

آیا اولویت تغییر نام استان است یا حل مشکلات جوانان؟!

مسولین ما باید کمی غیرت از خود نشان دهند!

آیا اگر فرزندانتان هم قربانی این بی تدبیری می شدند؛ باز هم سکوت می کردید!!؟

چرا شهرستان گچساران باوجود ثروت های عظیم نفت و گاز باید از چنین مشکلاتی رنج ببرد!

کجا رفت شعارهای صدمن یه غاز برخی مسولین که تا به مردم نیازمنداند تکریمشان می کنند و مادامی که به خواسته هایشان رسیدند؛به طور کلی مردم را فراموش می کنند.

چه زمانی قرار است باورم کنیم که وضعیت بحرانی است!.

حتما باید تعداد بیشتری جان خود را از دست دهند تا به فکر بیفتیم؛بنده معتقدم که باید ستاد بحرانی در سطح شهرستان و استان برای مقابله با این پدیده شوم تشکیل و هرچه زودتر از بروز مشکلات وخیم تر پیشگیری گردد.

امیدوارم تا یک ماه آینده مسئولین، این ستاد را تشکیل و نتایج را به مردم گزارش دهند.

انتهای پیام/م
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها