نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1395 - 19:24
جناب تاجگردون می شود بفرمایید چه سر و سری بین اصلاح طلبان و حزب دموکرات است که اینگونه مجسمه آزادی را در فراق بانو هیلاری در سوگ نشانده و خود مویه کنان در روزنامه های زنجیریشان تیترهای ماتم می زنند و جامه عزا بر تن کرده اند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید جواد فدایی-روزهای گذشته و پس از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان ریاست جمهوری آمریکا و بهم خوردن پیش بینی های خیلی از صاحب نظران سیاسی شاهد اظهار نظر های مختلفی در این موضوع بین سیاستمداران سراسر دنیا بودیم. سیاستمداران ایران با توجه به دشمنی دیرینه آمریکایی ها با ملت ایران نیز از این قاعده مستثنی نبودند و اظهاراتی بعضا تعجب برانگیز داشتند.

 

برخی از این مسئولین طوری سخن می گفتند که انگار با این انتخاب اتفاق مهمی درباره ایران می افتد و تغییری ساختاری در سیاست های این دولت متخاصم و استکباری واقع خواهد شد.دونالد ترامپ در سخنرانی های تبلیغاتی وعده پاره کردن برجامی را داد که دولت ایران بیش از سه سال است با آن وعده گشایشی می دهد که هیچگاه حاصل نشد.

 

جناب تاجگردون نماینده شهرستانهای محروم باشت و گچساران نیز در این باره در سخنانی با خبرگزاری ها در بازدید از نمایشگاه مطبوعات، مردم آمریکا را به اشتباه در انتخاب رئیس جمهور متهم کرد و در سخنانی بسیار نسنجیده ترامپ را با دکتر احمدی نژاد ریاست جمهوری سابق مقایسه کردند.

 

حال روی سخن با ایشان است که بر اساس خوی دیکتاتوری اصلاح طلبان انتخابی که برخلاف میل باطنیشان بوده را اشتباه خوانده و ترامپ را مضر می دانند. اینگونه سخنان را سال گذشته در توهین حسین مرعشی به مردم ایران نیز می شد دید که در اظهار فضلی احمقانه مردم تهران را به دلیل انتخاب لیست امید مردمی با سواد و شعور بالای سیاسی نامید و شهرستانی ها را متهم به عدم سواد و شعور سیاسی قلمداد کرد. از این گونه توهین ها در این جناح وابسته به غرب فراوان است.

 

آقای تاجگردون شما به عنوان یک مسلمان ؟؟؟؟ بر اساس کدام آیه و حدیث یک برادر مومن( دکتر احمدی نژاد ) را با یک آدم زنباره و فاسد مقایسه می کنید؟

 

آقای تاجگردون یا سخنرانی های رهبر فرزانه انقلاب را گوش نمی دهند یا آن را متوجه نمی شوند که همین چند روز پیش فرمودند آن مرد(ترامپ) به دلیل افشای مشکلات آمریکا و همینطور نشان دادن نقاط ضعف عمده و کلیدی این دولت مستکبر توجه بیشتری به خود جلب کرده و مشکلات ساختاری آمریکا که برای مردم ملموس و روشن است را اعلام کرد.

 

این یعنی برخلاف سایر دوره ها در این دوره مردم آمریکا کسی را انتخاب کردند که لااقل در حرف مشکلاتشان را می فهمد . پس با این تفسیر رهبری می توان انتخاب مردم آمریکا را حداقل در ظاهر در این دوره هوشمندانه تلقی کرد نه اشتباه.

 

این اظهار نظر تاجگردون از این جهت جالب است که انتخاب ترامپ هیچ تاثیری در سرنوشت مردم ایران ندارد و تفاوت مهمی در مواضع دولت آمریکا در قبال ایران نخواهد داشت. در طی سی و هشت سال گذشته کاخ سفید بارها بین دموکراتها و جمهوری خواهان دست به دست شده و هیچ تغییر مثبتی در قبال ایران انجام نشده است.

 

اتفاقا در این مورد به خصوص می توان مدعی بود کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا هر کدام برای جلب حمایت لابی های قدرتمند صهیونیستی و همینطور کسب دلارهای کثیف سعودی در تهدید ایران و برنامه های تحریمی بیشتر علیه ایران رقابت شدیدتری دارند و بیش از اینکه از ایجاد روابط دوستانه سخن بگویند از تهدید و فشار ایران می گویند.

 

 حال چگونه است که این انتخاب برای برخی ها مهم شده است را باید در سواد سیاسی آنان جست و جو کرد. 

جناب تاجگردون می شود بفرمایید چه سر و سری بین اصلاح طلبان و حزب دموکرات است که اینگونه مجسمه آزادی را در فراق بانو هیلاری در سوگ نشانده و خود مویه کنان در روزنامه های زنجیریشان تیترهای ماتم میزنند و جامه عزا بر تن کرده اند؟

 

آقای تاجگردون آیا سرنوشت مردم آمریکا اینقدر برایتان مهم است که درباره آن تحقیق کنید و به نتیجه برسید؟

 

اصلا انتخاب آنان اشتباه ولی وقتی کشور ما به دلیل ضعف شدید دولت در امور کشور داری و گره زدن تمام مشکلات به زلف برجام گرفتار است آیا ترامپ یا کلینتون فرقی به حال ما دارد؟

 

وقتی در سیاست خارجی آمریکای مستکبر تغییری صورت نمی گیرد دیگر چه فرقی میکند رئیس دولتشان کیست؟

 

چرا همینگونه که درباره اشتباه یا صحت انتخاب مردم کشوری دیگر درقاره ای دیگر اظهار نظر می کنید درباره انتخاب دولتمردان کشور خودمان سخن نمی گویید؟

 

جناب تاجگردون چرا به جای وقت هدر دادن درباره انتخاباتی که یک سرش فساد جنسی و جنون بود سر دیگرش جنگ و کشتار و دروغ اعلام رای می کنید ولی درباره انتخاب اشتباهی روحانی که به مراتب شانس کمتری از ترامپ داشت سخن نمی گویید؟

 

خودتان بهتر از هر کسی می دانید روحانی بین هشت کاندیدای دوره یازدهم عملا شانس بسیار پایینی نیز داشت و تنها با انصراف یک کاندیدا و همینطور فراوانی کاندیداهای جناح رقیب با رای فوق العاده میلیمتری و به قول رسانه ای ها ناپلئونی پیروز شد و بنا به اعتراف سردمداران جناح خودتان ایشان رحم اجاره ایست برای پرورش نطفه یتیم اصلاحات. بی برنامه ترین و ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب برازنده دولتیست که با همکاری نمایندگانی چون شما تشکیل شده است.

 

 

ازمتهمان فتنه هشتاد و هشت و عاملان قرار داد ننگین کرسنت و سایر قرارداد های فساد آلود و همینطور پیرمردانی از کار افتاده و ثروتمند.

 

آیا انتخاب این دولت اشتباه است یا دولتی که هنوز شروع به کارنکرده و مشخص نیست چه برنامه ای درباره مردمش دارد و اساسا به ما هم مربوط نیست. به قول رئیس جمهور شهید رجایی اصلا برای ما مهم نیست چه کسی در آمریکا پیروز می شود.

 

اگر ترس شما از پاره شدن برجام است باید بدانید هیچ احمقی در کسوت ریاست جمهوری آمریکا حاضر به پاره کردن قراردادی نیست که برایشان صد در صد سود دارد چه رسد به رئیس جمهوری که اندیشکده ها و لابی های بزرگ سیاسی و اقتصادی را در کنارخود می بیند .

هر چند ما نیز آرزو داریم لاف انتخاباتی ترامپ معجزه وار رنگ حقیقت بگیرد و تاراج سرمایه ملت ایران با پاره کردن برجام متوقف شود.

 

 

جناب تاجگردون حال که فعالیت شما به حوزه سیاسی و رصد انتخابات سایر کشورها نیز گسترده شده لطف نموده و درباره انتخابات سال نود و دو کشورمان نیز نظرتان را اعلام نمایید و مردم را به جای کلی گویی و اتهام به دولت قبل از عملکرد مثبت این دولت و تاثیر ملموس فعالیت های دولت تدبیر در اشتغال زایی و رفع رکود و مهار تورم و آمادگی برای جهش همه جانبه علمی ، اقتصادی و فرهنگی مورد توصیه رهبری بیان کنید و مردم را آگاه کنید.

 

 

 هر چند نیک می دانید تمام عملکرد مثبت این دولت برای ارتقا رفاه مردم در چرک نویس تقویم رو میزیتان نیز به تفصیل بیش از یکی دو خط نمی شود.

 

البته این نوع برخورد در اصول اصلی اصلاحات نهادینه شده است و سران آن نسبت به موارد مشابه مواضع متناقضی می گیرند . یک روز انتخابات بسیار روشن و واقعی مردم را زیر سوال می برند و با اعتراضات خیابانی به پیروی از دشمنان ملت اصل نظام را نشانه می  گیرند روز دیگر برای پادشاه مستبد و خونریز کشوری بدوی پیام تبریک و سر سلامتی می فرستند و بار دیگر انتخاب کاندیدای خود را هوشمندانه و انتخاب رقبا را زیر سوال می برند.

 

انتخابات سال هشتاد و هشت توسط یک دولت را به دلیل عدم اقبال مردم به کاندیدای شکست خورده خودشان آن هم با اختلاف سیزده میلیونی نمی پذیرند ولی چهار سال بعد انتخاباتی که کاندیدای اجاره ای خودشان با اختلاف چند ده هزار نفری پیروز شد و توسط همان دولت چهار سال پیش برگزار شد را دموکراسی واقعی می خوانند.

 

جناب تاجگردون از کسی که وعده های انتخاباتی خود را فراموش کرده بعید است از ترس اجرای وعده های رئیس جمهور یک کشور دیگر موضع بگیرد.

خودتان بهتر می دانید وعده های انتخاباتی صرفا تاریخ مصرفشان همان روز انتخابات است و بس وگرنه الان نه سد چمشیر به وضعیت اسفناک امروز می رسید نه کارگران کارخانه قند جلوی استاندار را می گرفتند و نه شهرک صنعتی چهاربیشه به سرنوشت شهرکهای متروک و ساخته نشده امامزاده جعفر و خان احمد گرفتار می شد.

شما نیز در تبلیغاتتان خود را میرشکار نامیده و گفتید من میرشکارم و بودجه می آورم اما وضعیت حوزه شما آنقدر نابسامان است که دخترکی که باید مشغول عروسک بازی باشد پلاکارد در دست در فرودگاه حق پدرش را التماس می کند.

 

جناب تاجگردون واقعیت امر اینست برای شما که در کار حوزه کوچک چند ده هزار نفری خودتان مانده اید خیلی زود است درباره سرنوشت و انتخابات سیصد میلیون نفر نظر دهید. بگذارید به توصیه دوستانتان مجسمه آزادی اشک بریزد بالاخره بعد از این همه سال پایکوبی بابت برجام و بلوکه کردن اموال ایران و تحریم های جدید کمی اشک ریختن نیز خوب است.

 

توصیه حقیر به حضرتعالی تنها این نکته است که درباره چیزی که علم ندارید مجبور به اظهار نظر نیستید و اساسا چیزی که تاثیری به حال مردم ما ندارد نباید وقت گرانبهای نمایندگی مردم را بگیرد.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

سلام جناب فدایی . دوست عزیز شما در حدی نیستی که بخوای آقای دکتر تاجگردون رو مورد بازخواست قرار دهید . شما جزء همون دلواپسانی هستی که چون در انتخابات ریاست جمهوری و بعد نمایندگی مجلس موفق نشدید به هز طریق نقد میکنید . شما خودتون چرا از چیزی که اطلاع ندارین قضاوت میکنید.؟ تاجگردون لطف الهی است برای استان و کشور . خداچون مردم این استان رو دوست داره شخصی مثل دکتر تاجگردون رو براشون میاره .ای کاش مجالش بود تا مستند عملکرد دکتر تاجگردون رو با تمام نمایندگان این استان غیر از سیر باقر موسوی مقایسه میکردیم . دوست عزیز شما برو تحقیق کن بعد نقد کن.
سلام..محتوای متن خبری اشاره به قدرت و فهم قوی سیاسی قلم زننده دارد..احسنت بر این بصیرت..البته تاجگردون در حرف زدن کم نمی آورد مشکل هم فاعلیت فاعل هست و هم قابلیت قابل. .مشکل یکی دوتا نیست.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها