نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. مرداد 1395 - 10:53
تاجگردون:متأسفانه سهم قابل توجهی از مدیران چسبندگی بیش از حد به مقام خود پیدا کرده و حاشیه امن قوم و خط و باند داشته و آنچه که برایشان کمتر اهمیت دارد کار مردم است؛ مدیر جهادی برای اجراء برنامه ها را طالبم.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس در یادداشتی در هفته نامه توازن نوشت: وجود یــک برنامه قطعا می تواند بهتر از بی‌برنامگی باشــد.یک اصطلاح رایج بین برنامه‌ریزان این اســت که داشتن برنامه بد بهتر از بی‌برنامگی اســت .به عنوان کسی که وکیل مردم هســتم و وظیفه دارم تمام توان خود و مجموعه نظام اداری و اجرایی کشور را بسیج کرده تا گوش‌های از معضالت موجود در منطقه‌ام را رفــع کنم وجود یک برنامه جامع همراه با موضوعات و طرح‌های مشــخص را جزء ضروریات حوزه انتخابیه خود می‌دانم.

 

خوشبختانه کارهای خوبی در منطقه شده است. مثل ۴ ســال پیش، مردم از من طلب آسفالت و گاز و آب و برق و مدرســه و از این قبیل موضوعات نمی‌کنند و یا اگر بکنند درخواستشان به حداقل ممکن رسیده استً از این منظر کار زیادی شــده و مردم هم حتی و تقریبا به اعداد و ارقام بزرگ عادت کرده اند.

 

کلنگ آبرسانی به باباکلان که با ۵ میلیارد تومان شروع میشود مثل این اســت که یک مدرسه سه کلاسه در یک شهر صد هزار نفری بسازیم.مردم به این ارقام عادت کرده اند و یا کسی از طایفه‌شان را مدیرکل یا مسئول کنیم ازضاء نمیشوند چون این موضوع هم عادی شده است و این خیلی خوب است چرا که توقع مردم بالا رفته…مــردم از نظــام، کار و تلاش و اقتصــاد را طالبند و همــه ما باید در این زمینه تــلاش کنیم. یک روزی مسئله شــهر من بافت فرسوده بود ولی حالا که منازل در حال نوسازی هستند.

 

جوان محله ساداتی در بازدید از این محله به من میگوید ممنون از اینکه خیابان ما را آسفالت کردید، خانه های ما را دارید نو میکنید، زمین ورزشی برای ما ساختید، برادر من را رییس کردید ولی من کار میخواهــم. آنهم کاری کــه در درون فنس شرکت نفت باشد والغیر…ایــن موضوع این امر را الــزام میکند که برنامه این دوره من و ادارات و مردم باید بر این باشد که کار حساب و کتاب داشــته باشد یعنی بیشتر از قبل برنامه داشته باشیم.برنامه ای تدوین کردم و به سازمانها و مسئولین پیشــنهاد دادم.

 

در ابتدا مورد استقبال قرار گرفت و من راضی ام. اما این برنامه میدان کارزار است و همت عالی می طلبد. این برنامه میبایســتی بتواند حداقل ١٠-١٢ هزار شغل را به وجود آورد؛ ساختار فرهنگی اجتماعی را سامان دهد، نشاط جامعه را بیشتر کند، رابطه سازمانها با مردم را عقلایی کند، گسترش امنیت همراه با اصلاح ساختارها را به همراه داشته باشد، منظر شهر و روستا را با مدلهای جدید اصلاح کند و دهها آیتم دیگر

 

شرط اول اجراء این برنامه ها اهتمام همگان بر توافق بر یک مســیر است. بعد از این اهتمام همراهی مردم و بالاخص نخبــگان جامعه را میطلبد و در انتها مدیران قوی را میخواهد. مدیرانی که بتوانند در مقابل مشکلات سرو قامت کار کنند و خم به آبرو نیاورند.

 

متأسفانه سهم قابل توجهی از مدیران چسبندگی بیش از حد به مقام خود پیدا کرده و حاشیه امن قوم و خط و باند داشته و آنچه که برایشان کمتر اهمیت دارد کار مردم است.

 

مدیر جهادی برای اجراء برنامه ها را طالبم.شــاید این روزها مردم با اصطــلاح مدیر پیکانی و مدیر زانتیایی و بنزی آشنا شــده باشند. برای عبور از گردنه سخت بیکاری و مردم تلاش مدیران قوی و با انگیزه میخواهیم و قطعا هم به این راضی هســتند.

 

مردم عزیز میدانم اموراتتان سخت است ولی بدانید بر خلاف آنانی که میگویند شهر صاحب ندارد اتفاقآ شهر من صاحب دارد. همینکه دیگر نقاط پیرامونی ما غبطه بر وضع ما میخورند این یعنی که شهر من صاحب دارد.شاید مقوله فرهنگ و گریز از دین در جامعه ما مشکل پیدا کرده و باید علت آن را جستجو کرد ولی در این مقوله بهتر از دیگرانیم.

 

ما آماده ایم بدون توجه به حرفهای حاشیه ای با توکل به خداوند متعال آن چنانکه در چهارسال گذشته با کار قوی اعتماد مجدد شما را کسب کردم در این دور با عنایت خداوند متعال و یاری شما مردم، ۴ سال پرتلاش را ورق بزنیم به شرط آنکه شــما هم به حاشیه ها و بخصوص آنانی که بلندگو دارند و موفقیت من و شما را نمیخواهند توجه نکنید و از همه مهمتر آماده تغییر مدیریتهایی باشــید که فارغ از قوم و قبیله اگر نتوانســتند در کوران کار موفق شوند جای خود را به جوانان پرشورتر و با انگیزه تر دهند.

 

فراموش نکنید ترک و لر و بویراحمد و باوی و بهبهانی و اصفهانی و بندری و… به فرزند خودشان رأی قاطع دادند تا موجبات عزتشان را فراهم کنند.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

اگر این واقعیت را اقای زارع نمایند در مورد مدیران عنوان مینمودند شاید مدیران تجدید نظر میکردند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها