نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. مرداد 1395 - 21:20
جناب آقای روحانی اگر سفر به این استان با این همه استعداد و پتانسیل جزو اولویت های حضرتعالی و دولت محترم نیست شاید حق با شما باشد، چون اینجا نه پروژه ای کلنگ می خورد و نه روبانی است برای قیچی کردن!.

به گزارش آفتاب جنوب،سید مصیب افتخاری در یادداشتی نوشت: بعد از ماه ها چشم انتظاری دولتی ها برای حضور حضرتعالی و هیات محترم دولت به استان همیشه سرافراز کهگیلویه و بویراحمد که شنیده ها حاکی از این بود، مقدمات سفر به این خطه برایتان فراهم شده است اما ظاهرا با اعلام مقصد استانی دیگر برای دولت تدبیر و امید، شاهین بخت دولتی ها مثل اینکه هوسی برای نشستن بر بام آنها ندارد.

 

شاید حضرتعالی و هیات محترم دولت از قابلیت ها و پتانسیل های این استان کمتر اطلاع دارید که این استان در اولویت آخر سفرهای استانی که میراث ارزشمند رئیس جمهور سابق است، قرار گرفته است؛به خود و اعضا کابینه تان در این واپسین ماه های عمر دولت تدبیر و امید زحمت سفر ندهید،چراکه بنظر می رسد تبخیر امید بسیاری از مردم از دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

 

کهگیلویه و بویراحمد، استانی با داشتن ۲۵ درصد منابع نفت و گاز، ده درصد آب در یک درصد مساحت و طبیعت بی نظیر و چهارفصل و معادن کم نظیر در دنیا، رکورد دار بالاترین نرخ بیکاری و پایین ترین سطح توسعه یافتگی درکشور است؟!

 

استان ولایتمداری که مقام اول حضور در میادین دفاع از انقلاب و تقدیم شهید به نظام نسبت به جمعیت را دارا ست و همچنین استانی که صمیمانه برای تثبیت انقلاب در تمامی صحنه ها حضور فعال و پور شوری داشته است.استانی که هیچگاه ظلم ظالم را تحمل نکرده و دست آشنا به برنو و فشنگ است، استانی که هنوز از رشادت فرزندانش، در تنگ تامرادی و گجستان و زانوهای خرد شده پهلوی صحبت می شود.

 

استانی که لرکه رزمندگانش لرزه بر اندام رژیم بعث می انداخت. پژاک بهتر از هر کسی می داند کهگیلویه و بویراحمد برای وطن و ولایت از جان بی چشم داشت می گذرد.اما با این همه افتخار باید گفت، این استان در برخی شاخص ها مانند بیکاری، خودکشی جوانان، اعتیاد،طلاق و ترک تحصیل جزو رتبه های نخست و در توسعه در ذیل جدول توسعه یافتگی کشور است؟!

 

جناب آقای روحانی اگر سفر به این استان با این همه استعداد و پتانسیل جزو اولویت های حضرتعالی و دولت محترم نیست شاید حق با شما باشد، چون اینجا نه پروژه ای کلنگ می خورد و نه روبانی ست برای قیچی کردن؟!

 

جناب رئیس جمهور جوانان این استان مستحق بهترین ها هستند چون ارزشمندترین ذخایر این مملکت زیر پای آنهاست،اما افسوس که اعتیاد خانمان سوز امروز جامعه سوز شده است؛اینجا هیچ پدری حقی برای اوقات فراغت فرزندان نمی گیرد، اینجا پدران زجر دیده در حسرت اشتغال و ازدواج فرزندانشان کمر خم کرده اند.

آفتاب برجام به اینجا هنوز نتابیده است و مردم از سرمای رکود اقتصادی به خود می لرزند؛جناب آقا روحانی اگر قصد آمدن به این استان را دارید در وهله اول یادتان باشد اینجا همان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

اینجا درد اشتغال دارد و بعید می دانیم در عمر یکساله دولتتان بتوانید اقدام مناسبی داشته باشید چراکه امروز صد روزتان به هزار و صد روز رسیده است و ما همان جای اولمان ایستاده ایم.

اگر آمدید!، پتروشیمی گچساران و دهدشت را شعار ندهید که در دولت شما پیشرفتشان کمتراز انگشتان دست بوده است.

شما خوب می دانید که منطقه ویژه اقتصادی شعاری بیش نیست و کارخانه های بزرگ در حسرت تامین مالی بخواب زمستانی رفته اند؛بقول دوستی اینجا سالهاست که هندوانه محصول کارخانه های پتروشیمی است و سیب زمینی محصول کارخانه های سیمان!...

ای کاش می آمدید و پای درد دل کارگران ادارات خصوصا صنعت نفت می نشستید تا بگویند که سالها در حسرت تبدیل وضعیت برای امنیت شغلی، مانده اند و چه کسانی با شعار گشایش تاختند و رفتند؟.

اکنون بعنوان یک ایرانی و یک کهگیلویه و بویراحمدی زاگرس نشین از حضرتعالی و هیات محترم دولت نجومی می خواهم خود را برای سفر به این استان به زحمت نیندازید؛ بنظر می رسد اینجا کسی منتظر وعده های شما نیست...

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

مرحبا به سید مصیب.گل گفتی
خدا بیامرزه پدر و مادرت رو. درود بر غیرتت
درود و عرض ادب خدمت اقای افتخاری و سر دبیر محترم جناب مرادی بله اینجا کسی منتظرتون نیست شما برا جوونا و مردم ستم چشیده اینجا مرده متحرک هستین
دود اگر بالا نشیند کسر شٱن شعله نیست،جای چشم ابرو نگیرد گر چه او بالاتر است گر ببینی ناکسان بالا نشینند صبر کن،روی دریا کف نشیند قعر دریا گوهر است

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها