نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. تير 1395 - 21:24
اعتقادات انقلابی تان را نمی دانم پای درس چه کسی گذرانده اید که مذاکره با آمریکا و برجام محلی برای دفاعیات نامتعارف شما شده است.

به گزارش آفتاب جنوب،نماینده محترم شهرستان جناب آقای تاجگردون اعتقاد انقلابی تان را پای درس چه کسی گذرانده اید که اینگونه اظهار نظر می کنید؟حضرت روح الله می فرماید:"آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند".

 

از شما سؤال می کنم آیا شما معتقد به انقلاب خمینی نیستید که ایجاد تعهدات یکطرفه ما به غرب در برجام را سبب بازدارندگی دانسته اید؟ آیا فراموش کرده اید که بارها و بارها رهبر انقلاب فرموده اند این مسائل همه بهانه است و مشکل اصلی آنان اصل انقلاب اسلامی است؟

 

در همان یکسال پیش از این افتضاح دیپلماتیک به بار آمده که با دروغ چرخه تحول اقتصاد و هسته ای دولت با بی تدبیری پای میز مذاکره صرف شد بارها با تذکرات جدی و خطوط قرمز رهبر انقلاب ربرو شدند اما باز بر روی مذاکره با آمریکا پافشاری کردند چرا که آمریکای جنایتکار و بدعهد هیچ گاه قرار بر تغییر ندارد چرا که شیطان بزرگ است.

 

هفتم تیر یادتان هست شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲تن و زخمی شدن پسر عموی تان حاج بهرام تاجگردون که در همین روز ها از او در صفحه اینستا گرام شخصی خود یاد کرده اید،یکپای ماجرا اگر آمریکا نیست پس کیست؟

 

شما را به قضاوت گرفته ایم با کدام منطق و دلیل اینگونه سخن می گویید؟

 

جان کری وزیر امورخارجه آمریکا یکسال پیش همزمان با برجام گفت:ما قادر به ایجاد بستر حقوقی جنگ علیه ایران نیستیم و متحدین ما حاضر به مشارکت در جنگی علیه ایران نیستند.

 

اما ادعای شما که گفته اید:«برجام در زمینه اقدامات بازدارنده موفقیت چشمگیری داشته است؛ چراکه اگر برخی حرکت‌ها و برخوردها تا الان ادامه پیدا می‌کرد ما مشکلات زیادی داشتیم لذا برجام در این زمینه کاملا موفق بوده» برای چیست؟

 

حال این چه اثرگذاری یکطرفه ای است که تنها شما و عده ای خاص در مجلس و دولت یازدهم آن را یافته اید و دیگران نمی توانند آن را بازیابند؟

 

وقتی طرف غربی بدعهد به تعهدات خود عمل نکرده است چرا بر روی اثرگذاری برجام در صحنه بین المللی و تحولات ملی پافشاری می کنید؟

 

اعتقادات انقلابی تان را نمی دانم پای درس چه کسی گذرانده اید که مذاکره با آمریکا و برجام محلی برای دفاعیات نامتعارف شما شده است.

 

اما باز جای سؤال است وقتی درب مؤسسات در اراک و فردو و نطنز و اصفهان پلمپ شده است و صنعت هسته ای مان عقب افتاده است و چرخه اقتصادی نیز آنگونه که رئیس جمهوری دولت یازدهم افاضه کرده بود دردی دوا نکرده است آیا شما تعصبات جناحی و حزبی خود را نباید کنار بگذارید و طبق قسم یاد کرده در مجلس مدافع منافع ملت ایران باشید؟

 

باید به صراحت گفت همان قدر که فیش های حقوقی بر گرده مردم گران آمده است بسیار بیش از پیش برجام اینگونه بوده است،چرا که اگر تنها فایده برجام را بخواهیم به صراحت بیان بکنیم باید بگوییم دوستانی که خواب زده دنبال چتر حمایتی از طرف غرب بودند و عده ای دیگر که تنها بر اساس منافع حزبی پیرو آنها شدند یافتند که غرب به فرموده رهبر انقلاب:«اگر دستی دراز شده باشد که یک دستکش مخمل رویش باشد، اما زیرش یک دست چدنی باشد، این هیچ معنای خوبی ندارد.»لکن دوستان باید جسارتا عذرخواهی از تقریبا هیچ را داشته باشند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها