نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. تير 1395 - 16:39
دولت زمانی از محبوبیت و اعتماد مردمانش به خویش کاسته خواهد شد که تخلف مدیران منتصب به خود را به گردن دیگران انداخته و فوری و آنی نسبت به تعلیق مدیر مربوطه تا زمان تعیین تکلیف مراجع قانونی اقدام عاجل ننماید و برخورد قانونی را خط قرمز خود بداند.

به گزارش آفتاب جنوب،جناب حجت السلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با سلام و آرزوی قبولی طاعات وعبادت ،احتراما ” به استحضارتان می‌رسانم اینجانب فرزند یک معلم بازنشسته ای هستم که در سال ۱۳۷۴ دوران با افتخار خدمت در مسیر تعلیم و تعلم که یکی از مقدس ترین توصیه های دین عزیز و رحمانی اسلام است را با ۳۰ سال سابقه در استان پر از دردم یعنی کهگیلویه و بویراحمد به اتمام رسانید و به بازنشستگی نائل گردید آنهم به حقوق ناچیزی که هر وقت به خانه ما می آید و فرزندم یا نوه خود را به آغوش پر مهرش می فشارد اوج شرم را در وجود و صورت نازنینش می بینم واین برای من نهایت درد است.

 

جناب آقای رییس جمهور محترم مدتی است که در رسانه ها و فضاهای مجازی به وفور تصاویرفیش های حقوقی منتشر می گردد که مبلغ رقم دریافتی آن ، دل عامه مردم را به درد آورده و انسانهای دلسوز انقلاب را به تامل و فکر فرو برده که چرا اینگونه مشخصا  برخی از مدیران برای خود امتیازاتی از قبیل حقوق و مزایا برخلاف عُرْف جامعه در نظر می گیرندولی برای تصویب حقوق و مزایای کارگران و بازنشستگان و کارمندان و…. حقوق و مزایایی را مصوب می کنند که کاملا نا عادلانه و خلاف عرف می باشد ، آیا این نوع برخوردها عدالت است .

 

در حديثی به اميرالمؤمنين(ع) گفتند: عادل کيست؟حضرت فرمود: آن انساني که براي ديگران بپسندد، آنچه را که برای خودش می‌پسندد و نپسندد برای ديگران آنچه برای خودش پسنديده نيست. و مردم از اینگونه برخوردها دلگیر می شوند و انتظار دارند حداقل دولت برایشان قدمی بردارد وانشاالله مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد.

 

 ولی جناب ریس جمهور محبوب این روز ها اعضای محترم دولت در خصوص فیشهای حقوقی خلاف عرف جامعه ، اعلام می کنند که این افشاها سیاسی و کار طیف رقیب است و جوابهای که اصلا و ابدا افکار عمومی و حتی طیف حامیان شما را قانع نمی کند بلکه جوابهای داده شده اعتماد را از جامعه نسبت به دولت محترم سلب می نماید ، بنده فکر می کنم که اتفاقا می بایست از انتشار این فیش های کذایی استقبال نمود و تشکر کرد که دستگاه های محترم نظارتی را حساس کردند و از انتشار دهندگان این موضوع به جد قدردانی وتشکر نمود حتی اگر طیف رقیب باشد زیرا نقاط ضعف را مشخص نمودند و حتما دولت محترم برای رفع آن اقدام عاجل خواهد نمود.

 

جناب آقای دکتر روحانی بنده بعنوان یک طرفدار دولت یازدهم و کسی که به حضرتعالی برای تغییر اوضاع رای دادم و تلاش نمودم که دیگران را هم همراه کنم و صد البته منتی هم نیست ندارم، ولی مردمان نجیب ایران زمین تخلف و اشتباه یک فرد و یا چندین نفر را که منصوب به دولت یازدهم ویا هر دولت محترمی که باشد را به حساب آن دولت محترم و خدمت گذار ننوشته ، و این تفکر که اگر مدیری خدای ناکرده دچار لغزش شد دولت محترم ضربه می ببیند کاملا اشتباه و به دور از منطق است.

 

به نظر اینجانب دولت محترم زمانی از محبوبیت و اعتماد مردمانش به خویش کاسته خواهد شد که تخلف مدیران منتصب به خود را به گردن دیگران انداخته و فوری و آنی نسبت به تعلیق مدیر مربوطه تا زمان تعیین تکلیف مراجع قانونی اقدام عاجل ننماید و برخورد قانونی را خط قرمز خود بداند لذا از حضرتعالی که سابقه درخشان و مشخصی و در دوران انقلاب وبعد از انقلاب دارید انتظار می رود در این خصوص واقعا انقلابی عمل نمایید و به واقعیت ها به جد بپردارید تا تخلف و عدول از قانون در خصوص همه افراد جامعه چه خودی و چه رقیب ، هزینه سنگین در بر داشته باشد ضمنا این نامه سرگشاده را فقط از روی خیر خواهی و فارغ از تعلق های مخرب سیاسی خدمتتان تقدیم می نمایم لذا در آخر عرایضم بعنوان یک شهروند عادی از شهرستان گچساران منتظر قدوم وپر خیر وبرکت حضرتعالی و اعضای محترم هیات دولت به استان محروم و پر از دردم کهگیلویه و بویراحمد هستم.

واما از صمیم قلب برای رییس جمهور محترم و اعضای محترم دولت آرزوی توفیق روز افزون و سعادت و کامیابی را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم

حسن محمدی

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها